Υγεία

Ενεργειακό ποτό δημιούργησε η τεχνητή νοημοσύνη – Άμεση Ενημέρωση

Το πρώτο ενεργειακό ποτό στον κόσμο που δημιουργείται εξ ολοκλήρου με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης αναπτύχθηκε από την HELL ENERGY. Κάθε στοιχείο της νέας γεύσης τα αυστηρά επιλεγμένα συστατικά, ο σχεδιασμός, ακόμη και η στρατηγική μάρκετινγκ αναπτύχθηκαν από AI.

Ο τεράστιος όγκος πληροφοριών και γνώσεων που είναι διαθέσιμος στο διαδίκτυο αξιοποιείται από την ΑΙ, η οποία μπορεί να επεξεργαστεί και να αποκαλύψει συνδέσεις με ταχύτητα που είναι σχεδόν ακατανόητη για τον άνθρωπο. Επιπλέον, διαθέτει ολοκληρωμένη γνώση σχετικά με τα ενεργειακά ποτά, που αφορά στα συστατικά τους, στα αποτελέσματα των πωλήσεων, στην έρευνα για την υγεία, στις συστάσεις και στα σχόλια των καταναλωτών. Μπορεί επίσης να ενσωματώνει στις αναλύσεις της τις τελευταίες τάσεις και πληροφορίες της με ιδανικό τρόπο.

Όταν η HELL ENERGY ανέθεσε στην Τεχνητή Νοημοσύνη να αναπτύξει ένα νέο ενεργειακό ποτό προσαρμοσμένο στις ανάγκες της, η AI επεξεργάστηκε έναν τεράστιο όγκο πληροφοριών και παρουσίασε αυτό που έκρινε ως την ιδανική συνταγή. Φυσικά δεν έλαβε υπόψιν μόνο τις προσδοκίες των καταναλωτών από ένα ενεργειακό ποτό, αλλά έθεσε και ως προτεραιότητα τη δημιουργία ενός καλύτερου και πιο απολαυστικού ποτού.

Ως το πιο ευφυές εργαλείο στον κόσμο αυτή τη στιγμή, η AI θεωρεί ότι η συγκεκριμένη συνταγή αγγίζει το τέλειο. Ενίσχυσε το ενεργειακό ποτό με βιταμίνες, αμινοξέα και βότανα, διασφαλίζοντάς παράλληλα τη συμμόρφωση με τη νομοθεσία της βιομηχανίας τροφίμων, συμπεριλαμβανομένης της βελτιστοποίησης των συστάσεων της EFSA (Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων) και της τήρησης των προτύπων της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης (RDA).

Στα πρώτα στάδια της παραγωγής, η Τεχνητή Νοημοσύνη δημιούργησε τρεις διαφορετικές γεύσεις και τις ψηφιοποίησε χρησιμοποιώντας την τεχνολογία μιας εταιρείας με έδρα τη Νέα Υόρκη. Αφού “γεύτηκε” και τα τρία ποτά και ανέλυσε εκτεταμένα δεδομένα και στατιστικά στοιχεία, η AI χρησιμοποίησε προγνωστική ανάλυση για να επιλέξει την επικρατέστερη γεύση. Έτσι, δημιουργήθηκε η μοναδική και δροσιστική γεύση Tutti-frutti & Berry-blast. Αυτή η πρωτοποριακή εξέλιξη, όπου η Τεχνητή Νοημοσύνη πραγματοποιεί για πρώτη φορά στον κόσμο μια τόσο εξελιγμένη διαδικασία ανάπτυξης προϊόντων στον τομέα των ενεργειακών ποτών αποτελεί μεγάλη καινοτομία.

Η συνταγή κρατείται αυστηρά μυστική και προκειμένου να προστατευτεί η Τεχνητή Νοημοσύνη έδωσε τη λύση. Φυλάσσεται αποθηκευμένη σε έναν μόνο υπολογιστή στο εργοστάσιο της HELL ENERGY στην Ουγγαρία, ο οποίος είναι εξοπλισμένος με προηγμένα συστήματα ασφαλείας. Ο σχεδιασμός του δωματίου που στεγάζει το μηχάνημα αναπτύχθηκε επίσης με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης. Ωστόσο, αναγνωρίζοντας τη σημασία των εφεδρικών μέτρων, ένα αντίγραφο της συνταγής φυλάσσεται με ασφάλεια σε ένα θησαυροφυλάκιο στην Ελβετία.

Φυσικά, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι και η συσκευασία του νέου ενεργειακού ποτού σχεδιάστηκε επίσης από AI. Το κουτάκι του ποτού αποτυπώνει τις τελευταίες τάσεις, αποπνέοντας ένα νεανικό και δροσερό στυλ. Με βάση τη χρωματική παλέτα και σχεδίαση της HELL ENERGY, η Τεχνητή Νοημοσύνη ενσωμάτωσε επίσης το δικό της ψηφιακό χαρακτήρα στον σχεδιασμό.

Δεδομένου ότι το νέο προϊόν, “HELL A.I.”, είναι το αποτέλεσμα μιας εξαιρετικής και μοναδικής διαδικασίας που δεν έχει ξαναγίνει σε παγκόσμιο επίπεδο, οι εργαζόμενοι της εταιρείας ήταν πρόθυμοι να υποβάλουν το νέο ενεργειακό ποτό σε δοκιμές υπό συμβατικές συνθήκες. Υποβλήθηκε λοιπόν σε αυστηρό ποιοτικό έλεγχο και σε τυφλές γευστικές δοκιμές και το επιτυχές αποτέλεσμα επιβεβαίωσε τις απίστευτες δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης!

Η Τεχνητή Νοημοσύνη δίνει μια εξαιρετική προοπτική στον τομέα της ανάπτυξης προϊόντων, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία και εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή για τη βιομηχανία τροφίμων. Με τις απίστευτες δυνατότητές της, μπορεί να ταξινομήσει και να αναλύσει σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα τεράστιες ποσότητες δεδομένων από το διαδίκτυο, μέσα σε λίγα λεπτά ή δευτερόλεπτα, μειώνοντας δραστικά τον κύκλο ανάπτυξης προϊόντων από 1-2 χρόνια (ή στην καλύτερη περίπτωση, μισό χρόνο) σε μόλις 1 μήνα. Η διαδικασία αυτή είναι αποτέλεσμα συντονισμένων προσπαθειών, καθώς πολλαπλά συστήματα AI, το καθένα από τα οποία ξεχωρίζει σε διαφορετικούς τομείς, συνεργάζονται για την ανάπτυξη προϊόντων. Με πάνω από εκατό συστήματα AI να υπάρχουν ήδη παγκοσμίως, η συλλογική τους λειτουργία εξασφαλίζει υψηλό επίπεδο καινοτομίας.

Το νέο προϊόν παράγεται σε μία από τις πιο προηγμένες εγκαταστάσεις παραγωγής ποτών στην Ευρώπη και θα διατίθεται σε περισσότερες από 60 χώρες παγκοσμίως από το καλοκαίρι του 2023.

Αναπαραγωγή άρθου από εδώ

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button