Υγεία

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ξεκλειδώνει τα νέα προϊόντα του 2024 με κλειδί τις ισχυρές επιδόσεις του 2023

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνεχίζει να πρωτοπορεί, δίνοντας μεγάλη έμφαση στην ικανοποίηση των πελατών, την καινοτομία και την επέκταση σε νέες κατηγορίες προϊόντων.

Αριστερά, Κ. Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ, δεξιά Θ. Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ

 “Tomorrow is Smart”

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 2023 σηματοδότησε άλλη μια επιτυχημένη περίοδο ισχυρών επιδόσεων για τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, όπως επισημάνθηκε στο ετήσιο συνέδριο των συνεργατών τους. Σχεδόν 1.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι από τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα ενημερώθηκαν για τα σημαντικά επιτεύγματα του 2023 και περιέγραψαν τους στόχους για το 2024, με κύριο γνώμονα την κάλυψη των αναγκών των πελατών. Οι συζητήσεις στο συνέδριο κινήθηκαν σε θέματα όπως οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης (AI) στο λιανικό εμπόριο και διευρυμένη χρήση έξυπνων συσκευών, αναδεικνύοντας  το κεντρικό μήνυμα του συνεδρίου… «Tomorrow is Smart».

Θ. Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος &
Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ

«Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ βρίσκεται πάντα μπροστά από τις εξελίξεις. Με ξεκάθαρη στρατηγική και πλάνο, με νέα προϊόντα, αναβαθμισμένα καταστήματα, άμεση και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Και το 2024, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην άριστη εμπειρία του πελάτη, με καινοτόμες λύσεις και ακόμα καλύτερες υπηρεσίες», τόνισε στο συνέδριο ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Η ανάπτυξη κυριάρχησε το 2023

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το έτος 2023 σημείωσε ανάπτυξη σε όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων. Η κίνηση στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σημείωσε άνοδο, αγγίζοντας συνολικά 13,5 εκατομμύρια πελάτες, ενώ ο τζίρος των προϊόντων σημείωσε σημαντική αύξηση. Η αλυσίδα πέτυχε με επιτυχία όλους τους στόχους της για τις υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (telco). Συγκεκριμένα, η απόδοση στις συνδέσεις σταθερής γραμμής, ιδιαίτερα στο Fiber To The Home, σημείωσε σημαντικές βελτιώσεις σε σχέση με το προηγούμενο έτος, , με τον ΓΕΡΜΑΝΟ να σημειώνει ρεκόρ πωλήσεων στις συνδέσεις COSMOTE TV. Τέλος, οι εταιρικές συνδέσεις γνώρισαν ανάπτυξη, όπως και οι συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας, κυρίως λόγω της φορητότητας.

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ διατήρησε το 2023 τη θέση του στην κορυφή σε πωλήσεις κινητών τηλεφώνων για ακόμη μια χρονιά, με σημαντικό μερίδιο αγοράς σε αξεσουάρ, smartwatches, gadgets και smart TV. Επιπλέον, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ διατήρησε το καθεστώς του ως ο προτιμώμενος προορισμός για υπηρεσίες επισκευής (κινητά τηλέφωνα και προϊόντα τεχνολογίας), ενώ η αγοραστική εμπειρία διευρύνθηκε με την αυξανόμενη ζήτηση των πελατών για υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας όπως G Click & Collect, ασφάλιση συσκευών και επεκτάσεις εγγύησης (G Warranty Plus), G Τατουάζ και G Photoprint.

Προτεραιότητα για το 2024 είναι η εμπειρία του πελάτη και οι έξυπνες τεχνολογίες

Με 250 καταστήματα σε όλη τη χώρα, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνεχίζει να εστιάζει στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις. Η επέκταση θα περιλαμβάνει την εισαγωγή νέων καταστημάτων G Prime σε όλη την Ελλάδα, με νέες κατηγορίες προϊόντων όπως Smart Home και μικρές οικιακές συσκευές, παράλληλα με βελτιωμένες ψηφιακές δυνατότητες και βελτιωμένο e-shop.

Το 2024 ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ θα αναδείξει τις δυνατότητες των έξυπνων συσκευών στη βελτίωση της καθημερινότητας των καταναλωτών, προσφέροντας συσκευές που μπορούν να ελέγχονται εξ αποστάσεως μέσω smartphone ή tablet για πρόσθετη άνεση, ασφάλεια και ενεργειακή απόδοση. Οι χρήστες θα συναντήσουν στον ΓΕΡΜΑΝΟ μια μεγάλη γκάμα έξυπνων προϊόντων από κορυφαίες εταιρίες και με τη βοήθεια των συμβούλων τεχνολογίας (Tech Experts) θα προχωρήσουν στην επιλογή των κατάλληλων συσκευών, ενώ οι εξειδικευμένοι τεχνικοί της COSMOTE θα προχωρήσουν στο σχεδιασμό χώρου, στην εγκατάσταση και στη συνδεσιμότητα συσκευών για έξυπνα σπίτια.

Κ. Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ

«Η Smart Εποχή έχει ήδη ξεκινήσει. Διατηρώντας τα μερίδια αγοράς στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που ήδη διαθέτουμε, στόχος μας είναι να κάνουμε άνοιγμα σε νέες κατηγορίες που θα μας δώσουν περαιτέρω ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια», τόνισε ο κ. Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ.

Ιωάννης Γαλανάκης, Διευθυντής Λιανικών Προϊόντων & Υπηρεσιών του Ομίλου ΟΤΕ

Μιλώντας στο συνέδριο, ο Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, υπογράμμισε τη σημασία του να παραμείνει ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, αξιοποιώντας τεχνολογία αιχμής προς όφελος των πελατών και του εργατικού δυναμικού της. Επαίνεσε τη συμβολή των καταστημάτων του Δικτύου στη συνολική απόδοση του Ομίλου. Στο συνέδριο πραγματοποιήθηκαν επίσης παρουσιάσεις για τα αποτελέσματα της περασμένης χρονιάς, τις εμπορικές στρατηγικές και το όραμα για το 2024 από τον Πέτρο Παπαγγελή, Διευθυντή Δικτύου Λιανικής του Ομίλου ΟΤΕ, και τον Ιωάννη Γαλανάκη, Διευθυντή Λιανικών Προϊόντων & Υπηρεσιών του Ομίλου ΟΤΕ.

Πέτρος Παπαγγελής, Διευθυντής Δικτύου Λιανικής του Ομίλου ΟΤΕ

Αναπαραγωγή άρθου από εδώ

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button