Ο μεγάλος κερδισμένος της περσινής Black Friday είναι τα είδη σπιτιού – Galaksias Portal News
Μία σειρά από Market Industry Reports για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο λανσάρει ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) έχοντας ως στόχο να βοηθήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να έχουν ένα σημείο αναφοράς της αγοράς που δραστηριοποιούνται μέσα από συγκεκριμένα metrics και KPIs.
Τα reports παρέχουν μια επισκόπηση του κλάδου του E-commerce και συγκεκριμένα περιλαμβάνουν τάσεις και προοπτικές, απόδοση και προβλέψεις για τα μεγάλα verticals του Ηλεκτρονικού Εμπορίου για την Ελλάδα, εξετάζοντας συγκεκριμένες εμπορικές περιόδους.
Στόχος αυτών των reports είναι να σκιαγραφήσουμε τη δυναμική της αγοράς στην υπό εξέταση περίοδο παρατηρώντας δείκτες όπως τη μέση επισκεψιμότητα των κορυφαίων e-shops του χώρου, χαρακτηριστικά πελατών, αποδοτικά marketing κανάλια, κορυφαίοι όροι αναζήτησης.
Αυτά θα βοηθήσουν σημαντικά τα ηλεκτρονικά καταστήματα στην αξιολόγηση των αποτελεσμάτων τους σε σχέση με τον μέσο όρο της αγοράς τους και στην χάραξη και επαναξιολόγηση της στρατηγικής και των προτεραιοτήτων τους.
Τα Market Industry Reports για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο του GR.EC.A επικεντρώνονται στις παρακάτω κατηγορίες:
- Μόδα
- Τεχνολογία
- Φαρμακευτικά Είδη
- Είδη σπιτιού
- Αθλητικά Είδη
- Καλλυντικά
To δεύτερο κύμα από τα reports που λανσάρονται είναι μία «ιστορική» έκθεση που αφορά την πορεία της αγοράς το τελευταίο τρίμηνο του 2023 και συγκεκριμένα από 1.10.2023 έως 31.12.2023.
Μεγάλο ενδιαφέρον στο συγκεκριμένο σειρά των reports έχει η διαφορετική εικόνα που παρουσιάζει ο κάθε κλάδος την Black Friday περίοδο. Πιο συγκεκριμένα:
- Τα είδη σπιτιού εμφανίζουν ιδιαίτερα αυξημένη επισκεψιμότητα από την αρχή του μήνα με κορύφωση την Κυριακή της Black Friday εβδομάδας και όχι την Παρασκευή.
- Η τεχνολογία εμφανίζει μεγάλη αύξηση μετά το πρώτο 10ήμερο του μήνα μέχρι και το τέλος του.
- Το Pharmacy φαίνεται να μην επηρεάζεται ιδιαίτερα από την Black Friday εμπορικότητα.
- Σε όλες τις υπόλοιπες βιομηχανίες, η μεγάλο κορύφωση φαίνεται να γίνεται την Black Friday εβδομάδα. Η Cyber Monday από την άλλη φαίνεται να κρατάει την δυναμικότητά της μόνο στις βιομηχανίες της μόδας και των καλλυντικών.
Τέλος, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός παρουσίας στις λέξεις κλειδιά καινούργιων τάσεων που αφορούν σε τρόπους αποστολής και παράδοσης, όπως επίσης και πλατφόρμες από διεθνές ηλεκτρονικό εμπόριο.
To άρθρο E-commerce: Ο μεγάλος κερδισμένος της περσινής Black Friday είναι τα είδη σπιτιού δημοσιεύτηκε στο NewsIT .
Αναπαραγωγή άρθου από εδώ