Ο σωστός τρόπος να πεις οριστικό αντίο σε ένα θρυλικό μοντέλο και έναν ιστορικό κινητήρα
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Τόσο η Huracan, όσο και ο θρυλικός V10 κινητήρας, πλησιάζουν στο τέλος της παραγωγής τους, μιας και η Lamborghini έχει σχεδόν έτοιμο τον διάδοχο και των δύο. Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία για να τιμήσει τόσο το συγκεκριμένο μοντέλο όσο και τον εμβληματικό κινητήρα, διοργάνωσε ένα απολαυστικό (3ήμερο) roadtrip, μέσα από τις πιο γραφικές περιοχές της γειτονικής χώρας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Οι συμμετέχοντες ξεκίνησαν από τη Μπολόνια, πέρασαν από το θέρετρο Palazzo di Varignana, διέσχισαν το Castel del Rio και το πέρασμα Giogo στη Villa Campestri, κατευθύνθηκαν μέσα από το λατομείο λευκού μαρμάρου Valsora, και τελικά κατέληξαν στη Sant’Agata Bolognese.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Στο επετειακό – αποχαιρετιστήριο αυτό ταξίδι, συμμετείχε η πλήρης γκάμα των σημερινών μοντέλων της Lamborghini Huracan, συμπεριλαμβανομένων των Evo Spyder, Sterrato, Technica και STO, όλα με ειδικές προδιαγραφές και φινιρίσματα που παραγγέλθηκαν μέσω του προγράμματος Ad Personam.
Ο διάδοχος της Huracan και ο V10 που θα γίνει V8
Η Lamborghini εργάζεται ήδη στον διάδοχο της Huracan, ο οποίος δεν θα εξοπλιστεί με τον γνωστό V10, αλλά με έναν twin-turbo V8 κινητήρα (πιθανότατα 4λτ. όπως αυτός που διαθέτει η Urus). Ο συγκεκριμένος V8 θα συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες (πιθανότατα παρόμοιοι με αυτούς της Revuelto) και θα έχει δυνατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μερικών χιλιομέτρων. Είναι η εποχή που ο στόχος πλέον δεν είναι αποκλειστικά οι ιπποδυνάμεις, αλλά ο συνδυασμός τους με χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.
Το μόνο σίγουρο είναι πως η αγαπημένη και ξεχωριστεί Huracan, αποχωρώντας από την γκάμα της φίρμας, παίρνει μαζί της και τον θρυλικό V10, σηματοδοτώντας το τέλος μίας εποχής και την έναρξη μίας άλλης. Μίας εξηλεκτρισμένης εποχής, με ακόμα πιο ακραίες επιδόσεις και πολύπλοκα συστήματα.
Αναπαραγωγή άρθου από εδώ