Παρέδιδε οχήματα με ελαττωματικές αναρτήσεις και μετά κατηγορούσε τους ιδιοκτήτες – Galaksias Portal News
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Μπορεί το τελευταίο διάστημα όλοι να ασχολούνται με το σύστημα αυτόματου πιλότου της Tesla (Autopilot – FSD), όμως υπάρχει ένα πολύ σοβαρότερο και πιο άμεσο πρόβλημα που αποτελεί πραγματικό κίνδυνο: Ελαττωματικές αναρτήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Εσωτερικά έγγραφα που εξέτασε το Reuters δείχνουν ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει εντοπίσει αστοχίες σε ορισμένα από τα εξαρτήματα των αναρτήσεων, γεγονός που οδήγησε σε ανάκληση στην Κίνα και σε τόσες πολλές επισκευές εγγύησης στη Νορβηγία που οι υπεύθυνοι δήλωσαν ότι θα μπορούσαν να έχουν οδηγήσει σε πτώχευση την εταιρεία.
Τα έγγραφα δείχνουν ότι η Tesla περιέγραψε εσωτερικά τα εξαρτήματα ως ελαττωματικά. Ωστόσο, το Reuters αναφέρει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία επεδίωξε να μετακυλήσει το κόστος της επισκευής τους στους πελάτες, προκειμένου να μειώσει τις οικονομικές επιπτώσεις, ενώ προσπαθούσε να πείσει τους επενδυτές ότι θα μπορούσε να είναι κερδοφόρα (και επομένως πολύτιμη) μακροπρόθεσμα.
Ανάμεσα στα προβληματικά εξαρτήματα ήταν το μπροστινό ψαλίδι, το υδραυλικό τιμόνι, οι πίσω σύνδεσμοι και οι βάσεις τιμονιού.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Tesla δικαιολογούσε τη ζημιά λέγοντας πως ο οδηγός χτύπησε κάποια λακκούβα ή πεζοδρόμιο και με αυτό το τρόπο δεν κάλυπτε η εγγύηση την αντικατάσταση. Με αυτό το τρόπο το κόστος επιβάρυνε αποκλειστικά τους ιδιοκτήτες.
Στην Κίνα, η Tesla αναγκάστηκε να ανακαλέσει τα οχήματά της λόγω βλαβών στους πίσω συνδέσμους το 2020. Ωστόσο, αυτό δεν οδήγησε σε ανακλήσεις στις ΗΠΑ ή την Ευρώπη, καθώς η Tesla υποστήριξε ότι οι κινεζικές ρυθμιστικές αρχές έκαναν λάθος.
Παρόλο που η Tesla πλήρωσε για να επισκευάσει πολλά από τα οχήματα με αυτά τα ελαττώματα, η έκθεση του Reuters δείχνει ότι πούλησε εκατομμύρια αυτοκίνητα με ελαττωματικά εξαρτήματα που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε βλάβη της ανάρτησης ενώ το όχημα βρισκόταν εν κινήσει, αποτελώντας σημαντικό κίνδυνο για την ασφάλεια των οδηγών.
Αναπαραγωγή άρθου από εδώ