Ποια αυτοκινητοβιομηχανία είχε την καλύτερη διαφήμιση; Με κόστος 7 εκατ. για 30 δευτ. – Galaksias Portal News
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Χθες το βράδυ πραγματοποιήθηκε το 58ο Super Bowl (ο τελικός τους αμερικάνικου football). Το συγκεκριμένο αθλητικό γεγονός είναι το highlight της αμερικανικής αθλητικής σκηνής και το παρακολουθούν εκατομμύρια τηλεθεατές.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Πιο συγκεκριμένα, το χθεσινό Super Bowl το είδαν 117 εκατ. άνθρωποι και μιας και θεωρείται το πρόγραμμα με την μεγαλύτερη τηλεθέαση, κάθε διαφήμιση διάρκειας 30 δευτ. κοστίζει μία περιουσία. Εχθές, όποια εταιρία ήθελε να προβληθεί στο ημίχρονο, έπρεπε να πληρώσει 7 εκατ. δολάρια.
Για την ιστορία να αναφέρουμε πως κέρδισαν οι Kansas City Chiefs επικρατώντας με 25-22 των San Fransisco 49ers, σε έναν αγώνα που πραγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας και κρίθηκε στην παράταση. Μάλιστα στην ομάδα των νικητών αγωνίζεται και ο Έλληνας Γιώργος Καρλαύτης.
Δείτε την αύξηση των τιμών για τα διαφημιστικά σποτς τα τελευταία χρόνια:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, ανάμεσα στις διαφημιζόμενες εταιρίες ήταν και αρκετές γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες και σας παρουσιάζουμε τις διαφημίσεις τους. Εσάς ποια εταιρία σας «κέρδισε»;
BMW
Toyota
VW
Kia
Η διαφήμιση που ζητά το μποϊκοτάρισμα της Tesla, από τον οργανισμό The Dawn Project
Αναπαραγωγή άρθου από εδώ