Πώς ξόδεψαν τα χρήματά τους οι Έλληνες τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά – Έρευνα Cardlink
Η αγοραστική κίνηση τις ημέρες 23-31 Δεκεμβρίου κινήθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα με την περσινή εορταστική περίοδο με μία περιορισμένη αύξηση της τάξης του 5% σε σχέση με το 2021. Οι περισσότερες αγορές με κάρτα σε ένα λεπτό έγιναν την Παραμονή των Χριστουγέννων, με 5.913 συναλλαγές!
Οι καταναλωτές επισκέφθηκαν τα φυσικά καταστήματα για τις αγορές τους, με την εστίαση να κατακτά τις τρεις πρώτες θέσεις στην ποσοστιαία αύξηση του αριθμού συναλλαγών σε σχέση με πέρυσι. Συγκεκριμένα, οι συναλλαγές σε Fast food παρουσίασαν αύξηση 50%, σε εστιατόρια 47% και σε καφέ-μπαρ 38%.
Επιπλέον, πρωτιά στις online συναλλαγές κατέλαβε ο κλάδος των τυχερών παιχνιδιών και των στοιχημάτων, αλλά σημαντική αύξηση παρουσίασαν επίσης και οι online κρατήσεις εισιτηρίων για τρένα (+45%) και οι online φορτίσεις για τα διόδια (+49%). Παραδοσιακά, οι γιορτές αποτελούν ιδανική ευκαιρία για κοντινές ή μακρινές εξορμήσεις. Κορυφαία επιλογή των καταναλωτών για τις ημέρες 23/12-08/01 αποτέλεσαν οι νομοί Ευρυτανίας, Τρικάλων, Πέλλης, Δράμας και Καρδίτσης, δημοφιλείς χριστουγεννιάτικοι προορισμοί.
Δείτε τον σχετικό πίνακα της έρευνας της Cardlink:
Τα δεδομένα από τις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν με κάρτα σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις την περίοδο των εορτών (23/12-08/01) συγκέντρωσε, επεξεργάστηκε και παρουσιάζει απολογιστικά η Cardlink, μέλος της Worldline, του ηγέτη στην ευρωπαϊκή αγορά πληρωμών και υπηρεσιών διαχείρισης συναλλαγών.
To άρθρο Πώς ξόδεψαν τα χρήματά τους οι Έλληνες τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά – Έρευνα Cardlink δημοσιεύτηκε στο NewsIT .
Αναπαραγωγή άρθου από εδώ