Πολιτική

στο Rally Dakar με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα! – Galaksias Portal News

Του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ιταλική Tacita θα παρουσιάσει δύο ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες Discanto Tacita για τη συμμετοχή τους στο Rally Dakar με την ονομασία της αποστολής: “Dakar Future – Mission 1000”.
Υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές ηλεκτρικών μοτοσυκλετών που θέλουν να συμμετέχουν στον κόσμο των αγώνων. Ένας από αυτούς είναι ο Ιταλός κατασκευαστής Tacita. Αυτή η εταιρεία υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό, αλλά το 2024 θα μπορούσε να αποτελέσει για την Tacita μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που θα μπορούσε να έχει. Σχεδόν όλες οι μεγάλες σειρές αγώνων έχουν εισαγάγει μια κατηγορία που εστιάζει αποκλειστικά σε μελλοντικές τεχνολογίες, όπως ηλεκτροκινητήρες, υβριδικά οχήματα και εναλλακτικά καύσιμα. Το εμβληματικό Ράλι Ντακάρ δεν αποτελεί εξαίρεση και η Tacita πρόκειται να δοκιμάσει τις δυνάμεις της στην εξαντλητική αυτή πρόκληση το 2024 με την αγωνιστική της ομάδα Tacita Formula Corsa. Συγκεκριμένα, η Tacita θα διαγωνιστεί στην κατηγορία Dakar Future – Mission 1000, μια κατηγορία που επικεντρώνεται στην προώθηση τεχνολογίας με κινητήρες υδρογόνου, καθώς και ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα.

Για να ανταποκριθεί στην πρόκληση, η Tacita θα παρουσιάσει δύο ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες Discanto που θα διασχίσουν το άνυδρο τοπίο της ερήμου από τις 5 έως τις 19 Ιανουαρίου 2024. Η ομάδα, καθώς και οι μοτοσυκλέτες που θα χρησιμοποιηθούν στον ανταγωνισμό, έχουν υποβληθεί σε αυστηρές δοκιμές από τον Δεκέμβριο του 2022, και ο Pierpaolo Rigo, ο άνθρωπος που είναι ο υπεύθυνος της ομάδας, είναι σίγουρος για τη στιβαρή και ισχυρή τεχνολογία της Tacita.
Η Tacita Discanto είναι τεχνολογικά πολύ προηγμένη. Σχεδιασμένη ειδικά για να αντέχει στις σκληρές συνθήκες του Ράλι Ντακάρ, η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με έναν συνδυασμό ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίας με τεχνολογία αιχμής που κρατά το βάρος πολύ χαμηλά στα 180 κιλά. Λέγεται ότι μπορεί να φτάσει την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 150 χιλιομέτρων την ώρα, η οποία είναι αρκετά μεγάλη ταχύτητα για αμμώδες, έρημο έδαφος. Όσον αφορά την εσωτερική λειτουργία των μοτοσυκλετών, διαθέτουν υδρόψυκτους ηλεκτροκινητήρες και ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου για αυξημένη αξιοπιστία, καθώς και κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων για βέλτιστη λειτουργία σε υψηλές ταχύτητες. Υπάρχει επίσης ένα προηγμένο σύστημα διαχείρισης μπαταρίας για την παρακολούθηση της απόδοσης της μπαταρίας.
Για να διασφαλιστεί η γρήγορη και αποτελεσματική χρήση των μπαταριών, οι μοτοσυκλέτες διαθέτουν τεχνολογία εναλλαγής μπαταριών που επιτρέπει την αλλαγή της μπαταρίας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Τέλος, οι μοτοσυκλέτες θα συνοδεύονται από μια πλήρη ομάδα ειδικών μηχανικών και ηλεκτρονικών. Η ομάδα θα στεγαστεί στην περιοχή των αγώνων σε ένα γκαράζ που ονομάζεται T-Station της Tacita και που χρησιμοποιεί ενέργεια αυστηρά «Χωρίς θόρυβο και χωρίς CO2», με τη βοήθεια από ηλιακούς συλλέκτες, ανεμογεννήτριες και ενέργεια υδρογόνου για την τροφοδοσία των λειτουργιών τους. Είναι ενδιαφέρον ότι η Tacita θα χρησιμοποιήσει το ίδιο γκαράζ για να φορτίσει τις μπαταρίες των αγωνιστικών μοτοσυκλετών της και θα είναι εντελώς ανεξάρτητη από εξωτερικές πηγές καυσίμου.

Ο Luca Oddo, Διευθύνων Σύμβουλος της Tacita, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για τη μνημειώδη πρόκληση της κατάκτησης του Ράλι Ντακάρ με τόσο νέα και πρωτοποριακή τεχνολογία και σύμφωνα με άρθρο στο THE PACK δήλωσε: «Η Tacita για εμάς είναι μια συναρπαστική περιπέτεια και όχι μόνο για τη συμμετοχή στον πιο δύσκολο διαγωνισμό στον κόσμο όπως το Dakar, αλλά και για τις τεχνολογικές προκλήσεις που μας βλέπουν ως πρωταγωνιστές. Όπως εμείς, έτσι και οι επενδυτές μας είχαν το θάρρος, το πνεύμα και την προνοητικότητα να πιστέψουν σε ένα έργο που έρχεται από μακριά και που βλέπει τις αξίες της βιωσιμότητας και ενός καλύτερου μέλλοντος να συγχωνεύονται στην επωνυμία μας».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναπαραγωγή άρθου από εδώ

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button