Οικονομία

Προβολή της Εύβοιας στην σερβική αγορά, ως τουριστικού προορισμού ευεξίας

Η προβολή της Εύβοιας στη σερβική αγορά ως προορισμού για τουρισμό ευεξίας ήταν το αντικείμενο ταξιδίου εξοικείωσης (fam trip) που διοργάνωσε στην περιοχή η Υπηρεσία ΕΟΤ Σερβίας από τις 3 έως τις 6 Ιουλίου.

Το ταξίδι πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Δήμο Ιστιαίας-Αιδηψού και το ξενοδοχείο «Thermae Sylla» και σε αυτό συμμετείχαν η εκπρόσωπος του T.O. Ponte Travel, Teodora Zaric, και ο ταξιδιωτικός δημοσιογράφος και συντάκτης διαδικτυακών ταξιδιωτικών βιβλίων και οδηγών, Ivan Andrejic. Κατά την παραμονή τους στο νησί, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου, να επισκεφθούν τους κυριότερους φυσικούς και πολιτιστικούς πόρους της Εύβοιας και να γνωρίσουν αυθεντικές θεματικές εμπειρίες, όπως οινογνωσία σε τοπικό οινοποιείο.

Ο Ponte Travel εξειδικεύεται στην πώληση τουριστικών πακέτων για την Ελλάδα που συνδέονται παράλληλα με τον τουρισμό ευεξίας και πολυτελείας, ενώ προσφέρει τουριστικά πακέτα για την Κέρκυρα, τα Χανιά, το Ηράκλειο, το Ρέθυμνο, τη Ρόδο και την Σκιάθο. Ο I. Andrejic διαθέτει δυο ιστοσελίδες στη σερβική και αγγλική γλώσσα, που εστιάζονται σε θέματα τουρισμού πολυτελείας, βιώσιμου τουρισμού και φύσης, έχοντας περισσότερους από 150.000 αναγνώστες από την Σερβία, την Γερμανία, την Ελβετία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Το fam trip διοργανώθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής του ΕΟΤ για ανάδειξη λιγότερο γνωστών ελληνικών τουριστικών προορισμών, λαμβάνοντας υπ’ όψιν και την ιδιαίτερη σημασία που αποδίδεται στην προώθηση του νησιού της Εύβοιας.

Αναπαραγωγή άρθου από εδώ

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button