Πολιτική

Το Honda Motocompacto είναι η χαρά μέσα σε μία βαλίτσα – Galaksias Portal News

του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός, η τιμή και ο παράγοντας διασκέδασης για οδήγηση καλύπτουν τις προδιαγραφές του αξιολάτρευτου ηλεκτρικού σκούτερ της Honda.
Γύρω στην αλλαγή της χιλιετίας, οι φορητές ψηφιακές συσκευές αναπαραγωγής μουσικής είχαν μία χαοτική κατάσταση, παρά το γεγονός ότι η τεχνολογία ετοιμαζόταν να εκραγεί. Τέτοιες αξιόλογες συσκευές όπως το Nomad Jukebox, το Remote Solutions Personal Jukebox και το i2Go EGo των 2 gigabyte, περιπλανήθηκαν στη Γη σε μικρούς αριθμούς και αναμφίβολα για μεγάλες τσέπες.
Το 2001, η Apple με το αυθεντικό iPod, δημιούργησε μια συσκευή με υψηλές προδιαγραφές, υψηλή τιμή, κλειδωμένο σε ένα ιδιόκτητο (αλλά εξαιρετικό) οικοσύστημα λογισμικού και πρόσφερε ένα κομψό βιομηχανικό σχέδιο που έκανε όλους όσους το είδαν να θέλουν ένα αμέσως.
Το νέο Motocompacto της Honda φτάνει σήμερα σε μια σκηνή ηλεκτρονικών σκούτερ που είναι περίπου ανάλογη με το περιβάλλον αναπαραγωγής MP3 των πρώτων χρόνων που παρουσιάστηκαν. Υπάρχουν ηλεκτρικά σκούτερ και ανταγωνιστικά ηλεκτρικά ποδήλατα με περισσότερη ισχύ, αυτονομία και πολλά τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά η Honda έχει το πλεονέκτημα του άψογου σχεδιασμού, την χαμηλή τιμή και τη συνολική ευκολία χρήσης.
Το Honda Motocompacto έχει κινητήρα μόνιμου μαγνήτη και απευθείας μετάδοση κίνησης, ισχύ 0.66 HP (490 Watt) / 11.8 LB-FT (16 Nm), τελική ταχύτητα 25 χλμ/ώρα, εμβέλεια 19.3 χλμ και τιμή κάτω από 1000€.
Εάν δεν έχει κάποιος τη χαρά να οδηγήσει ένα ηλεκτρικό ποδήλατο ή σκούτερ, ίσως να μην συνειδητοποιεί ότι η άμεση επιτάχυνσή τους είναι κάπως απίστευτη. Αυτή η ίδια άμεσα διαθέσιμη ηλεκτρική ροπή που μας ρίχνει πίσω στο κάθισμα ενός ισχυρού EV υπάρχει σε ένα σκούτερ όπως το Motocompacto, ακόμη και με τα μέτρια 16 Nm ροπής που είναι αρκετά για να κάνουν την επιτάχυνση εντυπωσιακή.
Στην πραγματικότητα, για τους νέους ιδιοκτήτες Motocompacto ή για εκείνους που μόλις έχουν συνηθίσει σε ένα ηλεκτρικό όχημα, η Honda προσφέρει δύο σταδιακούς τρόπους λειτουργίας. Στη Λειτουργία 1, η τελική ταχύτητα περιορίζεται σε μόλις 16 χλμ/ώρα – κατάλληλη για αναβάτες που έχουν μικρή εμπειρία ή νεότερους (η Honda συνιστά στους αναβάτες να είναι 14 ετών και άνω). Η Λειτουργία 2, που επιλέγεται μέσω του χειριστηρίου με ένα κουμπί κάτω από την ψηφιακή οθόνη, ανεβάζει την τελική ταχύτητα στο μέγιστο των 25 χλμ/ώρα.
Με το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος αναβάτη να είναι στα 120 κιλά αρκετοί αναβάτες κοντά στα κιλά αυτά, όταν ανέβηκαν για πρώτη φορά στο Motocompacto και πάτησαν το γκάζι του διακόπτη στον αντίχειρα, έμειναν έκπληκτοι καθώς το λευκό κουτί με τροχούς ξεπήδησε μπροστά από την αρχή και έφτασε στα 25 χλμ./ώρα σε κάτι που φαινόταν λιγότερο από το χρόνο 0-25 των επτά δευτερολέπτων της Honda. Η απώλεια λίγης τελικής ταχύτητας για τους βαρύτερους αναβάτες που έχουν τα παραπάνω κιλά δεν είναι μεγάλη υπόθεση, όταν η αρχική επιτάχυνση είναι περισσότερο από επαρκής για να ξεκινήσουν στα φανάρια και τις διασταυρώσεις στην κίνηση της πόλης.

Δεν χρειάζεται να ακουμπάνε τα «γόνατα στην άσφαλτο»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ποιότητα κύλισης και η σταθερότητα του Motocompacto είναι εξαιρετική. Για όσους δεν οδηγούν καθόλου μοτοσυκλέτες, αλλά μπορούν να ισορροπήσουν σε ένα ποδήλατο ή σε ένα σκούτερ, θα έχουν τις δεξιότητες που χρειάζεται η οδήγησή του. Το τιμόνι μέσω του κεντρικά τοποθετημένου άξονα είναι ομαλό και προβλέψιμο, και το πλάγιασμα σε κλειστές στροφές δεν είναι καθόλου τρομακτικό. Επίσης η θέση οδήγησης είναι εξαιρετικά όρθια και δεν χρειάζεται μεγάλη κάμψη στα γόνατα.
Το φαρδύ τριγωνικό κάθισμα προσφέρει αρκετή άνεση για να μειώσει τους κραδασμούς που αναμφίβολα θα υπάρξουν με αυτούς τους μικρούς τροχούς στους κακούς δρόμους της πόλης. Αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση ένα όχημα παντός εδάφους, αλλά ευτυχώς είναι τόσο ευκίνητο που η αποφυγή των λακκουβών μπορεί να είναι παιχνίδι.
Υπάρχει μόνο ένα φρένο με ταμπούρο, στον μπροστινό τροχό. Η μανέτα του φρένου που είναι τοποθετημένη στο τιμόνι δεν θα μπορούσε να είναι πιο συμβατική και αποτελεσματική στη χρήση, ακόμη και με έναν αναβάτη μεγάλου βάρους.

Χώρος για Δραστηριότητες

Η απλότητα της λειτουργικότητας του Motocompacto – το σκούτερ «γεννήθηκε στο Λος Άντζελες, σχεδιάστηκε στο Οχάιο και κατασκευάστηκε και συναρμολογήθηκε στην Κίνα» – για να έχει αυτή τη μορφή. Εξωτερικά στοιχεία όπως ο πίσω τροχός, το κάθισμα και ο άξονας στήριξης, το τιμόνι, ακόμα και ο φορτιστής διπλώνουν στη στενή κοιλότητα του πλαισίου. Κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία κουμπώνει στη θέση του και έχει μια κλειδαριά και το σκούτερ δεν θα ξεκινήσει αν δεν έχουν ανοιχτεί όλα σωστά.

Απόλυτα συμπαγές

Το Honda αναδιπλωμένο έχει μόλις 9.4 εκατοστά πλάτος, 53.6 εκατοστά ύψος και 74.2 μήκος – ένα μικρό ορθογώνιο 18.7 κιλών που είναι εύκολα διαχειρίσιμο με την ενσωματωμένη νάιλον λαβή. Υπάρχει επίσης ένα άγκιστρο ενσωματωμένο στο ατσάλινο στήριγμα, ακριβώς στο σωστό μέγεθος για κάθε τυπική κλειδαριά ποδηλάτου.
Ένα τεράστιο επίσης πλεονέκτημα από την αναδίπλωση εξαρτημάτων στο πλαίσιο του σκούτερ είναι ότι έχει κάποιο χρήσιμο αποθηκευτικό χώρο κατά την οδήγηση. Ενώ είναι συναρμολογημένο για οδήγηση, υπάρχει μια κοιλότητα μέσα στο πλαίσιο. Μια λεπτή τσάντα για φορητό υπολογιστή ή κάθε είδους λεπτής τσάντας, ή ένα μεγάλο σάντουιτς μπορούν να τοποθετηθούν εκεί.
Η αναδίπλωση του Motocompacto ή η προετοιμασία του για οδήγηση είναι λίγο απαιτητική διαδικασία, τουλάχιστον μέχρι να ανοίξει ο πίσω τροχός και να κλειδώσει το τιμόνι στη θέση του. Η Honda δείχνει σε ένα γρήγορο βίντεο στους νέους ιδιοκτήτες πώς να ανοίγουν και να κλείνουν το σκούτερ τους και με λίγη εξάσκηση θα οδηγήσει τη διαδικασία σε λιγότερο χρόνο.
Η Honda πέτυχε κάτι ιδιαίτερο με τη μινιμαλιστική σχεδίαση, που κάνει το Motocompacto να είναι επιθυμητό, σχεδόν σαν μια σπασμωδική αντίδραση με την πρώτη ματιά. Το αμβλύ ορθογώνιο σχήμα προορίζεται να είναι ένα είδος καμβά για την τοποθέτηση των αυτοκόλλητων που κοσμούν τώρα τα μπουκάλια νερού και τα καπάκια του φορητού υπολογιστή μας.
Όπως πολλοί από εμάς που αγοράσαμε το πρώτο μας iPod πριν από 20 χρόνια, υπάρχει κάτι σχεδόν μη λογικό που κάνει το Motocompacto απαραίτητο – δεν μπορεί κανείς να ποσοτικοποιήσει κάτι που δείχνει να έχει στυλ.

 

Honda Motocompacto: Τεχνικά χαρακτηριστικά

Μονός κινητήρας μόνιμου μαγνήτη, απευθείας μετάδοση κίνησης: Ισχύς 0.66 ίππων (490 Watt) / 11.8 Pound-Feet (16 Nm)

Τύπος μετάδοσης κίνησης: Μπροστινός τροχός

Μπαταρία 6.8 Amp Hours

Επιτάχυνση – Τελική Ταχύτητα: 7.0 δευτερόλεπτα (έως 25 χλμ/ώρα)

Εμβέλεια EV: 19.3 χλμ
Τύπος φόρτισης 36 Volt

Χρόνος φόρτισης 0-100% 3.5 ώρες στα 110 Volt

Βάρος 18.73 κιλά

Αναπαραγωγή άρθου από εδώ

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button