Υγεία

Ορίστηκαν οι νέοι αντιδήμαρχοι – Galaksias Portal News

Ρεπορτάζ: Κώστας Μιλόβας

Στον ορισμό των νέων Αντιδημάρχων, με θητεία από την 1 Ιανουαρίου 2024 έως και την 1 Ιανουαρίου 2025 προχώρησε με απόφαση του ο νέος Δήμαρχος Ελευσίνας, κ. Γεώργιος Γεωργόπουλος. Η σχετική απόφαση αναρτήθηκε στη Διαύγεια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε δήλωση του κατά την ορκωμοσία ο δήμαρχος Ελευσίνας κ Γ. Γεωργόπουλος επεσήμανε τα ακόλουθα « Εκφράζω για ακόμα μία φορά τις ευχαριστίες μου σε όλους του συνδημότες και τις συνδημότισσες Ελευσίνας και Μαγούλας, που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους και μου ανέθεσαν να διαχειριστώ τα κοινά της πόλης μας για τα επόμενα πέντε χρόνια. Ο δήμος με τη νέα του δημοτική αρχή εισέρχεται σε μια νέα φάση, ο μοναδικός ρόλος όλων μας που ερχόμαστε να αναλάβουμε την ευθύνη του τόπου για επόμενα πέντε χρόνια δεν είναι σε καμία περίπτωση απλός και μονοδιάστατος. Αυτά που είναι αυτονόητα για έναν πολίτη στην καθημερινότητα του είναι για εμάς το ζητούμενο.

Οι πολίτες της Ελευσίνας και της Μαγούλας με την ψήφο τους έστειλαν ένα ξεκάθαρο μήνυμα, ότι ο δήμος μας είναι πάνω και πέρα από πρόσωπα και πολιτικά κόμματα γιατί ο δικός μας αγώνας δεν εκκολάφθηκε στους διαδρόμους των πολιτικών κομμάτων, γεννήθηκε στους δρόμους της πόλης στις γειτονιές μας.»

Ειδικότερα όπως ανακοινώθηκε, ως Αντιδήμαρχοι του Δήμου Ελευσίνας ορίζονται οι κάτωθι:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τον κ. Τσάμη Γεώργιο, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών και του

Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου, στον οποίο μεταβιβάζει τις παρακάτω

αρμοδιότητες:

  • Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και όλων των Τμημάτων που ανήκουν σε αυτή, ήτοι του Λογιστηρίου, των Δημοτικών Προσόδων και Περιουσίας, της Ταμειακής Υπηρεσίας, των Δημοπρασιών Δημοσίων Συμβάσεων, των Προμηθειών – Αποθηκών και της Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.
  • Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου.
  • Την υπογραφή βεβαιωτικών καταλόγων των πάσης φύσεως εσόδων.
  • Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που

εκδίδονται από τις ανωτέρω δημοτικές υπηρεσίες, η ευθύνη των οποίων του ανατίθεται.

  • Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των

υπηρεσιών ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του

Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών

που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά

  • Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων που αφορούν στην προαναφερθείσα Διεύθυνση και το Αυτοτελές Τμήμα του Εσωτερικού Ελέγχου καθώς και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.
  • Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων της

Διεύθυνσης και των Τμημάτων αρμοδιότητας του.

  • Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων

και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Τον κ. Κουκουναράκη Παύλο και καθ ύλην Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών

και Πολεοδομίας και μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών

και όλων των Τμημάτων που ανήκουν σε αυτήν ήτοι, των Μελετών, των Έργων

Αυτεπιστασίας, των Εγκαταστάσεων και Αδειών Μεταφορών.

  • Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη της Διεύθυνσης Πολεοδομίας και όλων των Τμημάτων αυτής, ήτοι της Πολεοδομικών και Τοπογραφικών Εφαρμογών, της Έκδοσης Οικοδομικών Αδειών και του Ελέγχου Κατασκευών.
  • Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη του Αυτοτελούς Γραφείου Διαφάνειας, Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής.

Τον κ. Τρυπιτσίδη Χρήστο, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας και

Παιδείας και μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και επίβλεψη της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας

και Παιδείας και των Τμημάτων Κοινωνικής Πολιτικής, Εφαρμογών Προγραμμάτων

Κοινωνικής Προστασίας και Τμήματος Πολιτισμού, Αθλητισμού, Παιδείας, Δια Βίου

Μάθησης και Νέας Γενιάς.

  • Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των

υπηρεσιών ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά

  • Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών ως και κάθε υπηρεσιακή

μεταβολή (μισθολογική, άσκηση καθηκόντων κ.λ.π.)των Υπαλλήλων της Διεύθυνσης και των Τμημάτων αρμοδιότητας του.

  • Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων

που αφορούν στις προαναφερθείσες Διευθύνσεις καθώς και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.

  • Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που

εκδίδονται από τις ανωτέρω δημοτικές υπηρεσίες, η ευθύνη των οποίων της

ανατίθεται.

  • Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών των Υπαλλήλων της Διεύθυνσης

και των Τμημάτων αρμοδιότητας της.

  • Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων

και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή

επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Την κα Κονδύλη Μαρία –Ιωάννα, καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Διοικητικών

Υπηρεσιών και μεταβιβάζει σε αυτή τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και

των Τμημάτων Διοικητικού, Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων, Δημοτικής

Κατάστασης, Ανθρωπίνου Δυναμικού και Μισθοδοσίας.

  • Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των

υπηρεσιών ευθύνης της, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά.

  • Την υπογραφή αποφάσεων μεταδημοτεύσεως, εγγραφών, διορθώσεων,

συμπληρώσεων δημοτολογίων, Μητρώων Αρρένων, στρατολογικών καταστάσεων, πολιτογραφήσεων, εγγράφων σχετικών με την είσοδο και παραμονή αλλοδαπών στη χώρα μας, ως και την οργάνωση εκλογών.

  • Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών των Υπαλλήλων της Διεύθυνσης

και των Τμημάτων αρμοδιότητας της.

  • Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που

εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες, η ευθύνη των οποίων της ανατίθεται.

  • Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων που αφορούν στις προαναφερθείσες Διευθύνσεις καθώς και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.
  • Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων

και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

  • Τη συνεργασία με τους Προέδρους και τα Συμβούλια των Δημοτικών Κοινοτήτων

Ελευσίνας Μαγούλας για θέματα σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία τους

Τον κ. Μπάρδη Μελέτιο, καθ΄ ύλην αντιδήμαρχο στους τομείς αθλητισμού, πολιτισμού, κοινωνικής πολιτικής (Κ.Α.Π.Η) και Προσχολικής Αγωγής.

  • Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη των υπηρεσιών που είναι αρμόδια για τους

τομείς Κοινωνικής Πολιτικής, Προσχολικής Αγωγής και Πολιτισμού και Αθλητισμού

  • Τη γενική εποπτεία, επίβλεψη και ευθύνη χρήσης και παραχώρησης όλων των χώρων,

που διαχειρίζονται οι υπηρεσίες αρμοδιότητας του.

  • Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των

υπηρεσιών ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του

Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών

που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά

  • Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων των

ανωτέρω υπηρεσιών, η αρμοδιότητα των οποίων του ανατίθεται.

  • Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που

εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που του ανατίθενται, ως ανωτέρω.

  • Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων των

ανωτέρω υπηρεσιών και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.

  • Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων

και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή

επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Τον κ. Τσαφαρά Χαράλαμπο, καθ΄ ύλην αντιδήμαρχο στους τομείς του Δημοτικού Ιατρείου, Πάρκου κυκλοφοριακής Αγωγής και των Πολιτιστικών Εκδηλώσεων –

ΑΙΣΧΥΛΕΙΩΝ-.

  • Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη των υπηρεσιών που είναι αρμόδια για τους

τομείς Δημοτικού Ιατρείου, Πάρκου κυκλοφοριακής Αγωγής και των Πολιτιστικών

Εκδηλώσεων – ΑΙΣΧΥΛΕΙΩΝ-

  • Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των

υπηρεσιών ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του

Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών

που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά.

  • Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων των

ανωτέρω υπηρεσιών, η αρμοδιότητα των οποίων του ανατίθεται.

  • Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που

εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που του ανατίθενται, ως ανωτέρω.

  • Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων των

ανωτέρω υπηρεσιών και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.

  • Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων

και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή

επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Την κα Χαλκιαδάκη Ειρήνη καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος και Πρασίνου, στην οποία μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη Τμημάτων Περιβάλλοντος και κυκλικής

Οικονομίας, Επέκτασης και Συντήρησης Πρασίνου, που ανήκουν στη Διεύθυνση

Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος και Πρασίνου.

  • Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών, με τις αρμοδιότητες των

υπηρεσιών ευθύνης της, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του

Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών

που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά.

  • Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων της ανωτέρω Διεύθυνσης και Τμημάτων, η αρμοδιότητα των οποίων του ανατίθεται.
  • Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που

εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που του ανατέθηκαν, ως ανωτέρω.

  • Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων που

αφορούν στις προαναφερθείσες Διευθύνσεις καθώς και την υπογραφή εγγράφων που

απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.

  • Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων

και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων

εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Τον ορισμό άμισθων Αντιδημάρχων του Δήμου Ελευσίνας, με θητεία εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου από τις 01.01.2024 έως 01.01.2025, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες, ως εξής:

Τον κ. Σεμερτζίδη Χαράλαμπο, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, στον οποίο μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη των Τμημάτων, Ανακύκλωσης, Σχεδιασμού και

Εποπτείας Καθαριότητας, Συντήρησης Εγκαταστάσεων και λοιπόν Υποδομών του

Δήμου, Κίνησης και Συντήρησης Οχημάτων και λοιπού Μηχανολογικού Εξοπλισμού.

Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των

υπηρεσιών ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του

Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών

που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά.

Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων της

ανωτέρω Διεύθυνσης και Τμημάτων, η αρμοδιότητα των οποίων του ανατίθεται

Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που

εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που του ανατέθηκαν, ως ανωτέρω

Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων που

αφορούν στις προαναφερθείσες Διευθύνσεις καθώς και την υπογραφή εγγράφων που

απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.

Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων

και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή

επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Την τέλεση πολιτικών γάμων.

Τον κ. Ανδρώνη Χαράλαμπο, καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο των Κέντρων

Εξυπηρέτησης Πολιτών και Δημοτικής Ενότητας Μαγούλας, μεταβιβάζει σε

αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Τη γενική ευθύνη λειτουργίας όλων των δημοτικών υπηρεσιών που είναι

εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Μαγούλας,

Την παρακολούθηση και εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Μαγούλας

Την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική ενότητα Μαγούλας

Αναπαραγωγή άρθου από εδώ

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button