Επίσημη αποκάλυψη για τη νέα Lancia Ypsilon – Galaksias Portal News
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Μετά από αρκετές teasing φωτογραφίες, μετά από φήμες και διαρροές, η Lancia κυκλοφόρησε το πρώτο επίσημο βίντεο με τη νέα (ακαμουφλάριστη) Ypsilon. Η πλήρης αποκάλυψη της έχει προγραμματιστεί για τις 14 Φεβρουαρίου, όταν και θα ανακοινωθούν και τα τεχνικά χαρακτηριστικά, οι εκδόσεις και φυσικά η τιμή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο στην μεγάλη ιστορία της μάρκας
Στο βίντεο εμφανίζεται η περιορισμένη σε 1.906 μονάδες ειδική έκδοση Edition Cassina, προς τιμή του έτους ίδρυσης της μάρκας. Λειτουργώντας ως το πρώτο μοντέλο παραγωγής της νέας γλώσσας σχεδίασης της Lancia, η νέα Ypsilon ενσωματώνει τη φωτιζόμενη έκδοση της μάσκας “calice” και τα στρογγυλά πίσω φώτα εμπνευσμένα από το εμβληματικό Lancia Stratos. Αυτά τα χαρακτηριστικά είχαν προαναγγελθεί από το Pu+Ra HPE concept και θα είναι κοινά σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του crossover Gamma και του Delta hatchback. Άλλα εξωτερικά χαρακτηριστικά είναι τα πολυγωνικά φωτιστικά σώματα που είναι τοποθετημένα χαμηλότερα από το συνηθισμένο στον μπροστινό προφυλακτήρα και οι γυαλιστερές μαύρες πινελιές σε όλο το εξωτερικό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Στο εσωτερικό, δόθηκε μεγάλη έμφαση στα υψηλής ποιότητας υλικά και στα μοναδικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, ώστε η καμπίνα να θυμίζει ιταλικό σαλόνι, τουλάχιστον σύμφωνα με τη Lancia. Έτσι, ξεχωρίζουν τα βελούδινα καθίσματα και η κυκλική κεντρική κονσόλα που μοιάζει με τραπεζάκι του καφέ.
Παράλληλα υπάρχει το σύστημα infotainment SALA (Sound Air Light Augmentation) της Lancia, το οποίο θα βρει το δρόμο του σε ολόκληρη τη μελλοντική γκάμα, με έχει διάταξη δύο οθονών, ενώ η φωτιζόμενη σφαίρα στην κορυφή του ταμπλό πιθανότατα χρησιμεύει ως εικονικός βοηθός με τεχνητή νοημοσύνη.
Η Lancia δεν έχει αποκαλύψει τις τεχνικές προδιαγραφές, εστιάζοντας στην εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση. Το μόνο επίσημο στοιχείο που δόθηκε είναι η αυτονομία WLTP, η οποία ανέρχεται σε 403 χιλιόμετρα η οποία επιτυγχάνεται πιθανότατα με τη χρήση μιας μπαταρίας 54 kWh, η οποία είναι κοινή για τα διάφορα Stellantis EV του ίδιου μεγέθους και πλατφόρμας. Το ιταλικό χάτσμπακ μοιράζεται την πλατφόρμα του με πολλά άλλα οχήματα της Stellantis, συμπεριλαμβανομένων των Peugeot e-208 και Opel Corsa (γεγονός που εξηγεί το οικείο προφίλ), ακόμη και με το Jeep Avenger.
Το ηλεκτρικό χάτσμπακ θα λάβει σίγουρα και μια υβριδική έκδοση, η οποία αναμένεται να κληρονομήσει τον ήπιο υβριδικό υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων του Ομίλου.
Αναπαραγωγή άρθου από εδώ