Πολιτική

έντονος συναγωνισμός την πρώτη μέρα – Galaksias Portal News

του Νεκτάριου Διατσίδη

Ο περσινός διεκδικητής του τίτλου και δεύτερος στο Πρωτάθλημα, δεν έχασε χρόνο για να ανεβάσει ταχύτητα, κάνοντας το μόνο 1:57 της πρώτης ημέρας του MotoGP Sepang Test.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Jorge Martin της Prima Pramac Racing άφησε γρήγορα πίσω του τον πόνο της Βαλένθια πέρυσι παίρνοντας τις εναρκτήριες διακρίσεις του 2024 την 1η μέρα του τεστ στην Sepang. Ο Ισπανός χρονομετρήθηκε με ένα εντυπωσιακό 1:57.951 μετά από μόνο δύο ώρες δοκιμής, που απέχει μόλις μισό δευτερόλεπτο από τον ταχύτερο γύρο της Sepang που έγινε ποτέ, και έμεινε ανέγγιχτος για το υπόλοιπο της ημέρας.
Ο Pedro Acosta της Red Bull GASGAS Tech3 συνέχισε να εντυπωσιάζει επίσης, καθώς ο νεοφερμένος αναβάτης ολοκλήρωσε τον καλύτερο του γύρο μετά από το Sepang Shakedown και πήρε τη δεύτερη θέση συνολικά. Μόλις 0,008 του δευτερολέπτου πίσω από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή της Moto2™ ήταν ο Fabio Quartararo στην τρίτη θέση. Ο αναβάτης της εργοστασιακής Yamaha ολοκλήρωσε την ημέρα έναρξης μόλις δύο δέκατα πριν από τον καλύτερο γύρο του από το Grand Prix της Μαλαισίας το 2023 – πολλά υποσχόμενα σημάδια για τον μαχόμενο Ιαπωνικό γίγαντα.
Ήταν μια δύσκολη μέρα για αυτούς που πολλοί πιστεύουν ότι ήταν οι κύριοι αντίπαλοι του Martin για τον τίτλο του 2024: τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Pecco Bagnaia και τον Marc Marquez. Ο αναβάτης της Lenovo Ducati έπεσε στη στροφή 11 στον πρώτο γύρο της ημέρας, ενώ ο Marquez έπρεπε να αντιμετωπίσει δύο τεχνικά προβλήματα. Το #1 τερμάτισε 16ος και ο Marquez με έναν γύρο μετά από καθυστερήσεις τερμάτησε ένατος.

Pecco Bagnaia

Ducati Lenovo Team, Prima Pramac Racing, Pertamina Enduro VR46 & Gresini Racing 
Επτά από τους οκτώ αναβάτες της Ducati βγήκαν σήμερα στην πίστα καθώς ο Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing) συνεχίζει την ανάρρωσή του μετά από ένα ατύχημα στις δοκιμές στο Portimao. Και έξι από αυτές τις επτά κατέλαβαν θέσεις στην πρώτη δεκάδα σε μια θετική ημέρα έναρξης για το εργοστάσιο της Μπολόνια. Για τους Martin, Bagnaia και Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team), συνεχίστηκαν οι εργασίες για τον κινητήρα τους το 2024, ο οποίος είχε πολύ καλή απόδοση στο Valencia Test στα τέλη Νοεμβρίου. Κανένα σημάδι μέχρι στιγμής για το νέο πακέτο αεροδυναμικής που μετέτρεψε ο Gigi Dall’Igna στην Επίσημη παρουσίασή του.
Ο Fabio Di Giannatonio της Pertamina Enduro VR46 Racing ολοκλήρωσε την ημέρα έναρξης στην τέταρτη θέση, με τον νέο συναθλητή του Marco Bezzecchi στην όγδοη θέση παρά την καθυστέρηση από τη σύγκρουση στη στροφή 4 με μισή ώρα να απομένει στο ρολόι. Ο Alex Marquez της Gresini Racing ήταν λίγο περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο πίσω στην έβδομη θέση.

Pedro Acosta

Red Bull KTM Factory Racing & Red Bull GASGAS Tech3 
Καθώς ο Acosta συνέχιζε να βρίσκεται στην πρώτη σελίδα των φύλλων χρόνου, τόσο ο Brad Binder όσο και ο Jack Miller εργάστηκαν στις ρυθμίσεις των μοτοσυκλετών της ομάδας Red Bull KTM Factory Racing. Κανείς δεν έκανε περισσότερους γύρους σήμερα από τον Miller, ο οποίος έφτασε συνολικά τους 69. Το Αυστριακό εργοστάσιο επικεντρώθηκε στα ηλεκτρονικά και ένα νέο σύστημα εξάτμισης, καθώς και σε ορισμένες αεροδυναμικές αλλαγές μαζί με τις βελτιώσεις του κινητήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα μέχρι και την αεροτομή της ουράς, υπολογίζονται ως προς την απόδοσή τους με τη μέτρηση της ροής του αέρα από τη διάταξη με τους σωλήνες Pitot

Aprilia & Trackhouse Racing 
Αφού δεν έφερε πολλά στο τεστ της Βαλένθια, η ομάδα από το Noale ήταν απασχολημένη τον χειμώνα με νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, κινητήρα, ψαλίδια και πλαίσιο όλα στην πρώτη εμφάνισή τους την Τρίτη. Ο Maverick Viñales ήταν ο ταχύτερος για την Aprilia με 1:58.470 και έμεινε έκτος την 1η μέρα. Ο Raul Fernandez (Trackhouse Racing) πέτυχε μόνο 21 γύρους σήμερα, αφού ένα μεγάλο highside στο πρώτο 15λεπτο της ημέρας είχε ως αποτέλεσμα να έχει μια επώδυνη πτώση. Ο Ισπανός μετά από περαιτέρω ιατρικούς ελέγχους, επέστρεψε στην Ισπανία για ανάρρωση.

Fabio Quartararo

Monster Energy Yamaha 
Αφού αγωνίστηκε όλο το χρόνο με ρυθμό Κατατακτήριων ενός γύρου, η Yamaha είχε τη χαρά να δει τον Quartararo να βρίσκεται τρίτος στα χρονικά φύλλα και τον Alex Rins λίγο έξω από την πρώτη δεκάδα στην 11η θέση. Το κύριο έργο του εργοστασίου της Iwata την ημέρα έναρξης ήταν η βελτίωση της αεροδυναμικής, καθώς και η τελειοποίηση του νέου και βελτιωμένου κινητήρα τους. Υπήρχε επίσης μια νέα μονάδα ουράς για περαιτέρω βελτίωση.

 

Joan Mir

Repsol και LCR Honda
Έγιναν πολλά στο HRC την Τρίτη. Τα ολοκαίνουργια ψαλίδια, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, οι κινητήρες και το πλαίσιο είναι μόνο η αρχή μίας πλήρως ανανεωμένης RC213V. Και τα πρώτα σημάδια είναι θετικά με τον Johann Zarco (LCR Honda CASTROL) να διεκδικεί την τελική θέση μέσα στην πρώτη δεκάδα.

δείτε τα αποτελέσματα της 1ης ημέρας Επίσημων Δοκιμών στην Μαλαισία:

Practice Classification for MY2 MotoGP FP1

Αναπαραγωγή άρθου από εδώ

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button