Οικονομία

ποιος φταίει για την πτώση Bagnaia – Marquez; – Galaksias Portal News

του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλος ο κόσμος του Paddock του MotoGP συζητάει για την διπλή πτώση, στην οποία έπεσαν οι δύο Παγκόσμιοι Πρωταθλητές Pecco Bagnaia & Marc Marquez. Τρεις για τον πρώτο και οκτώ για τον δεύτερο, είναι πολλοί Παγκόσμιοι Τίτλοι για να χαρακτηρίσουν ένα λάθος αποδεκτό.


Από τις διάφορες πλευρές του βίντεο της πτώσης και από τις δηλώσεις των δύο εμπλεκομένων οδηγών και τις συζητήσεις που έγιναν και γίνονται μετά τον αγώνα της Πορτογαλίας, μπορούμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα, αφού όμως πρώτα εξετάσουμε όλα τα στοιχεία, όπως κάνουν οι πραγματογνώμονες σε περιπτώσεις ατυχημάτων ή η τροχαία όταν μιλάμε για ατυχήματα στα οποία περιλαμβάνεται τροχοφόρο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ας κάνουμε λοιπόν τον τροχονόμο ή τον πραγματογνώμονα ή έστω τον δικηγόρο των δύο οδηγών.
“Ο πελάτης μου είδε ότι ο μπροστινός του οδηγός είχε προβλήματα πρόσφυσης και πήρε την εσωτερική της στροφής, άνοιξε λίγο τη γραμμή του και όταν – όπως ήταν φυσικό – έκλεισε τη γραμμή του για να συνεχίσει την πορεία του, ένιωσε τη μοτοσυκλέτα του διαδίκου να του κτυπά τον ώμο και κατέληξε σε πτώση, με ζημιές στη μοτοσυκλέτα και με διαφυγόντα κέρδη 11 βαθμών στο Πρωτάθλημα”, λέει ο συνήγορος του Marc Marquez #93.
Αυτός του Pecco Bagnaia #1 απαντάει: “Ο πελάτης μου δέχτηκε πέρασμα από την εσωτερική από τον κ. Μαρκ και αμέσως μετά είδε τον κ. Μάρκεθ να ανοίγει τη γραμμή του και να αφήνει κενό στην εσωτερική. Κάτι σαν να άνοιξε την πόρτα… οπότε περάσαμε ή προσπαθήσαμε να περάσουμε, κοιτάζοντας μάλιστα προς την επόμενη στροφή. Τότε ο κ. Μάρκεθ έκλεισε και πάλι τη γραμμή του και έπεσε πάνω στη μοτοσυκλέτα μας, με αποτέλεσμα να πέσουμε και να χάσουμε τους 11 ή 10 βαθμούς που θα παίρναμε αν τερματίζαμε”.

Και ο προσεκτικός παρατηρητής θα είδε ότι πράγματι ο Pecco είχε προβλήματα πρόσφυσης με το πίσω ελαστικό – κάτι που παραδέχτηκε και ο ίδιος – και όταν τον προσπέρασε ο Pedro Acosta όχι μόνο δεν κατάφερε να αντεπιτεθεί, αλλά έχασε αμέσως έδαφος και τότε είναι που τον έφτασε ο Marc που είχε εκείνη τη στιγμή πιο γρήγορο ρυθμό. Και βέβαια όταν πίσω σου είναι ο ΜΜ93 και έχει καλύτερο ρυθμό και απομένουν δυόμιση γύροι για το τέλος είναι ζήτημα λίγων στροφών να σε περάσει. Δεν ήταν καν ο τελευταίος γύρος, ώστε να κάνεις μια απέλπιδα προσπάθεια να κρατήσεις τη θέση σου, ούτε “παίζεις” για τη νίκη, ούτε είναι μια θέση που θα σου στερήσει διαφορά τριών ή τεσσάρων βαθμών. Αν λοιπόν αποδεχτείς ότι εκείνη τη στιγμή είναι μεγάλο ρίσκο το να προσπαθήσεις να κρατήσεις τη θέση σου, συμβιβάζεσαι με τους 10 βαθμούς και αφήνεις τους 11 σε αυτόν που έρχεται με τον καλύτερο ρυθμό και προφανώς με το περισσότερο κράτημα από το λάστιχό του.
Κάπως έτσι το είδε και ο Μαρκ που είπε: “τώρα μια ώρα μετά το συμβάν ο κάθε οδηγός θα πει τα δικά του, αλλά όταν ο Πέκο θα δει τα δεδομένα και την τηλεμετρία θα καταλάβει ότι έκανε λάθος, γιατί τώρα δύο Ducati πήραμε μηδέν βαθμούς, ενώ θα παίρναμε 11 και 10 αντίστοιχα”.
Και μπορεί το Πρωτάθλημα να έχει ακόμη πάρα πολύ δρόμο, με 38 Αγώνες να απομένουν, αλλά μπορεί αυτοί οι βαθμοί να αποδειχθούν ιδιαίτερα πολύτιμοι στη συνέχεια.

Η αγωνιστική λογική λέει ότι το λάθος το έκανε ο Bagnaia που ο εγωισμός του μπήκε στιγμιαία πάνω από τη λογική και την πρακτική που θέλει να μπορείς να παίρνεις σε κάθε περίπτωση τους μέγιστους βαθμούς που μπορείς χωρίς περιττά ρίσκα.
Η Ducati από την πλευρά της και με δηλώσεις του CEO Claudio Domenicali, θέλησε να υποβαθμίσει την αντιπαλότητα των δύο και είπε χαρακτηριστικά: “Είναι δύο μεγάλοι Πρωταθλητές και κανένας τους δεν ήθελε να κάνει πίσω. Έχουν μεγάλη εμπειρία και ίσως θα μπορούσαν να το είχαν αποφύγει”.


Βέβαια αρκετοί στο #motogpworldpaddock λένε ότι αυτό είναι μόνο η αρχή της αντιπαλότητας που θα υπάρξει φέτος με την μετάβαση του Marc Marquez στην Ιταλική εταιρία και με τους Jorge Martin & Enea Bastianini να πιέζονται για να αποδείξουν ότι είναι καλύτεροί του, ώστε να διεκδικήσουν ο καθένας για τον εαυτό του τη δεύτερη θέση στην εργοστασιακή ομάδα, δίπλα στον Βagnaia που έχει ήδη συμβόλαιο μέχρι και το 2026. Και φυσικά ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής των δύο τελευταίων χρόνων θέλει να αποδείξει ότι δίκαια έχει αυτό το συμβόλαιο και ότι σε αυτόν πρέπει να ποντάρει η Ducati για τα επόμενα χρόνια.
Από την πλευρά μας ως θεατές της αντιπαλότητας, απλά μπορούμε να απολαύσουμε πολλές τέτοιες μάχες μέχρι το Νοέμβριο!

 

 

Αναπαραγωγή άρθου από εδώ

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button