Πολιτική

  Βιωσιμότητα και Suzuki χέρι-χέρι στις 8 Ώρες της Suzuka – Galaksias Portal News

του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από το ρεζερβουάρ καυσίμου μέχρι το φέρινγκ, η GSX-R 1000R είναι γεμάτη από νέες βιώσιμες λύσεις που δοκιμάζει η Team Suzuki CN Challenge!

Μπορεί να φαίνεται δύσκολο να το πιστέψει κανείς, αλλά έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από τότε που η Suzuki έκανε την ανακοίνωση σοκ ότι αποχωρεί από τους διεθνείς αγώνες μοτοσυκλέτας. Εκτός, από ένα πρωτάθλημα όπου αυτό δεν υλοποιήθηκε και είναι το Παγκόσμιο Πρωταθλήμα Αντοχής FIM. Μέχρι τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους, η Suzuki είχε επίσης ανακοινώσει ότι η Yoshimura SERT (Suzuki Endurance Racing Team) θα παρέμενε για να αγωνιστεί σε αυτήν την κατηγορία το 2023. Η ομάδα έδειξε ισχυρή πρόοδο σε όλη τη σεζόν των τεσσάρων Αγώνων, τερματίζοντας 7η στον πρώτο Γύρο – του 24 Heures Motos, 4η στον δεύτερο γύρο στο Spa, 11η στον Αγώνα Suzuka 8 Hours και ολοκλήρωσε τη σεζόν με μια εκπληκτική νίκη στο Bol d’Or.

Σε μια κίνηση που εδραιώνει ακόμη περισσότερο την ιδέα ότι ακόμη και όταν μια ομάδα φεύγει από τους αγώνες, δεν μπορεί να αφαιρεθεί η αγάπη για τους αγώνες από την ομάδα, μερικοί υπάλληλοι της Suzuki συγκεντρώθηκαν για να σχηματίσουν την Team Suzuki CN Challenge. Μαζί με την Yoshimura Japan, τα μέλη της Team Suzuki CN Challenge θα συμμετέχουν με μια μοτοσυκλέτα Πειραματικής Κατηγορίας στον Γύρο της Suzuka 8 ωρών του 2024.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μοτοσυκλέτα είναι μία Suzuki GSX-R1000R και θα τροφοδοτείται με ειδικό «40% βιώσιμο καύσιμο βιολογικής προέλευσης». Όπως κάθε άλλο αναλώσιμο και ανταλλακτικό που συμμετέχει σε εκδήλωση της FIM, έτσι και αυτό το καύσιμο έχει πιστοποιηθεί από την FIM. Ωστόσο, δεδομένου ότι δεν είναι το επίσημο καύσιμο της σειράς EWC, το όχημα πρέπει να εισαχθεί στην Πειραματική Κατηγορία. Όπως αποδεικνύεται, η Πειραματική Κατηγορία είναι πολύ ωραία για τους ανθρώπους της Team Suzuki CN Challenge, γιατί σημαίνει ότι μπορούν να δοκιμάσουν μια σειρά από άλλες εναλλακτικές λύσεις σε μια προσπάθεια να κάνουν πιο βιώσιμους τους μεγάλους σε χρονικό διάστημα Αγώνες.
Στην επίσημη ανακοίνωσή της, η Team Suzuki CN Challenge απαριθμεί οκτώ ξεχωριστές κατηγορίες στις οποίες λέει ότι η μοτοσυκλέτα της διαθέτει βιώσιμες λύσεις. Υπάρχει το καύσιμο, φυσικά, που προέρχεται από την Elf. Υπάρχει επίσης μία εξάτμιση Yoshimura Japan. Αγωνιστικά ελαστικά Bridgestone που χρησιμοποιούν ανακυκλωμένα και ανακυκλώσιμα υλικά, λάδι κινητήρα Motul βιολογικής προέλευσης, φέρινγκ ανακυκλωμένων ινών άνθρακα από την JHI, συνθετικά φτερά από ίνες λιναριού, χαλύβδινοι δίσκοι φρένων που δεν χρησιμοποιούν θερμική επεξεργασία και τακάκια φρένων χαμηλής εκπομπής σκόνης από την Sunstar. Επίσης υπάρχει μια μπαταρία LFP (φωσφορικός σίδηρος λιθίου) στη μοτοσυκλέτα και μια μπαταρία στο γκαράζ από την ELIIY Power.


Μέχρι στιγμής, η Team Suzuki CN Challenge δεν έχει ανακοινώσει τους αναβάτες της για τον Αγώνα Suzuka 8 Hours του 2024. Ωστόσο, η ομάδα θα έχει επικεφαλής τον Shinichi Sahara και καθώς ο Αγώνας έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί ανάμεσα στις 19 με 21 Ιουλίου του 2024, υπάρχει χρόνος για να ανακοινωθούν οι αναβάτες.

Σύμφωνα με την Team Suzuki CN Challenge, το καύσιμο που θα χρησιμοποιήσει είναι το Elf Moto R40, το οποίο λέει ότι είναι κατασκευασμένο από «40 τοις εκατό υλικό βιολογικής προέλευσης» χωρίς περαιτέρω διευκρινίσεις από πού προέρχεται αυτό το υλικό βιολογικής προέλευσης. Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο τεύχος της 1ης Φεβρουαρίου του 2022 του επιστημονικού περιοδικού Applied Energy, που εκπονήθηκε από μια ομάδα επιστημόνων από δύο πανεπιστήμια στην Ισπανία, συνέκρινε συνολικά 72 διαφορετικά βιοκαύσιμα που ήταν διαθέσιμα εκείνη την εποχή για να αξιολογηθεί η βιωσιμότητά τους.
Η μελέτη έδειξε πληθώρα αποτελεσμάτων, συμπεριλαμβανομένης της ανάγκης αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας της βιωσιμότητας οποιουδήποτε βιοκαυσίμου λαμβάνοντας υπόψη ολόκληρο τον κύκλο ζωής, από την προμήθεια και την παραγωγή έως την καύση. Οι συγγραφείς της μελέτης σημείωσαν επίσης ότι «η επιλογή της πηγής άνθρακα αποδείχθηκε η πιο σημαντική απόφαση, υπογραμμίζοντας την ανάγκη να ληφθούν υπόψη οι περιφερειακές πτυχές που σχετίζονται με το έδαφος και το κλίμα πριν από την προώθηση ενός συγκεκριμένου βιοκαυσίμου». Η εξισορρόπηση όλων των επιπέδων κόστους, από περιβαλλοντικά και κοινωνικά έως οικονομικά, είναι επιτακτική ανάγκη για την προώθηση των στόχων βιωσιμότητας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και όχι μόνο.

 

 

Αναπαραγωγή άρθου από εδώ

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button