Οικονομία

Ο Όμιλος Fourlis πρωτοπορεί στην επιχειρηματικότητα με καινοτόμες λύσεις και εκσυγχρονισμό στις υπηρεσίες του

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον πορεύεται ο Όμιλος Fourlis, ανταποκρινόμενος στις ανάγκες των καταναλωτών, καθώς και στις σύγχρονες προκλήσεις του λιανικού εμπορίου.

Ο εκσυγχρονισμός και η καινοτομία αποτελούν τα στοιχεία εκείνα που βρίσκονται στον πυρήνα της στρατηγικής που έχει χαράξει ο Fourlis εδώ και 75 χρόνια, αποτελώντας, έτσι, ένα από τον μεγαλύτερους εμπορικούς ομίλους διαρκών καταναλωτικών αγαθών με την εμπορική του δραστηριότητα να εκτείνεται στις χώρες της Ελλάδας, της Κύπρου, της Βουλγαρίας, της Ρουμανίας, μέσω των brands που εκπροσωπεί, «ΙΚΕΑ», «INTERSPORT» και «Holland & Barrett».

Απέναντι σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον, ο Fourlis πρωτοπορεί στην επιχειρηματικότητα, μέσω της επέκτασης του δικτύου του και την δημιουργία νέων καταστημάτων, της εφαρμογής βελτιούμενων πρακτικών στα προϊόντα του, καθώς επίσης και της διάθεσης μεγάλης ποικιλίας αγαθών για όλες τις απαιτήσεις τόσο σε φυσικούς χώρους, όσο και στο διαδίκτυο.  

Ο Όμιλος έχει προχωρήσει, ήδη, στην υλοποίηση του επενδυτικού του πλάνου σχετικά με τα ΙΚΕΑ, εστιάζοντας στη δημιουργία καταστημάτων μεσαίου μεγέθους 8.000 τ.μ. στη Βάρνα Βουλγαρίας, αλλά και «νέας γενιάς» ΙΚΕΑ 2.000 τ.μ. στο κέντρο του Πειραιά, στο The Mall Athens, στην Αλεξανδρούπολη και πρόσφατα στο Veliko Tarnovo της Βουλγαρίας. Τα σύγχρονα καταστήματα, μικρότερου μεγέθους, που εντάσσονται στον αστικό ιστό, διευκολύνουν την ταχύτερη πρόσβαση, τη διαδικασία των αγορών, αλλά και την επιλογή στη μεγάλη γκάμα προϊόντων.

ΙΚΕΑ: Η καινοτομία «Anchor and Unlock» στις συρταριέρες  

Η ΙΚΕΑ προχώρησε πρόσφατα στην πρώτη υπόσχεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας της μέσω της καινοτομίας Anchor and Unlock, προσφέροντας μεγαλύτερη ασφάλεια στους καταναλωτές. Η συρταριέρα VIHALS είναι το πρώτο προϊόν που πωλείται παγκόσμια με το Anchor and Unlock – ένα χαρακτηριστικό ασφαλείας που βοηθά στη μείωση του κινδύνου ανατροπής επίπλων κι ένα αποδεικτικό στοιχείο της πορείας της ΙΚΕΑ στην καινοτομία σταθερότητας επίπλων αποθήκευσης ρούχων.

Η ΙΚΕΑ πιστεύει πως ο πιο ασφαλής τρόπος ασφάλισης επίπλων, σε οποιοδήποτε πλαίσιο, είναι η στερέωση στον τοίχο. Το Anchor and Unlock λειτουργεί ως κίνητρο για τους καταναλωτές να ασφαλίσουν τις συρταριέρες τους: Μόνο όταν στερεώνεται στον τοίχο ενεργοποιείται ο μηχανισμός ξεκλειδώματος και μπορούν να ανοιχτούν πολλαπλά συρτάρια ταυτόχρονα. Πριν στερεωθεί το έπιπλο, μόνο περιορισμένος αριθμός συρταριών μπορούν να χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα. Με αυτό τον τρόπο, η λειτουργία Anchor and Unlock μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ανατροπής.

Σήμερα, διατίθενται τρεις διαφορετικές εκδοχές, συρταριέρα με 4 συρτάρια και δύο συρταριέρες με 6 συρτάρια. Οι συρταριέρες είναι μέρος των συνολικών λύσεων – προϊόντων αποθήκευσης VIHALS της σειράς και μπορούν εύκολα να συνδυαστούν για ένα ύφος με συνοχή σε όλο το σπίτι.

Παράλληλα, η ΙΚΕΑ προέβη στην εφεύρεση ενός σφηνοειδούς πείρου, έπειτα από δέκα χρόνια προεργασίας. Πρόκειται για έναν ξύλινο πείρο που σφηνώνεται μέσα σε μια φρεζαρισμένη τρύπα, καινοτομία η οποία προήλθε από την καρδιά και το μυαλό των δύο αυτοδίδακτων μηχανικών: των Göran Sjöstedt και Anders Eriksson, εργαζόμενοι του εργαστηρίου της ΙΚΕΑ Σουηδίας.

Το μικροσκοπικό εξάρτημα μειώνει στο μισό, το χρόνο συναρμολόγησης των επίπλων, ενώ η χρήση εξαρτημάτων δεν είναι αναγκαία. Το έξυπνο ξύλινο κομμάτι που διαθέτει αντικαθιστά όλα τα μεταλλικά εξαρτήματα στην κατασκευή. Έτσι, όλα τα εξαρτήματα στα έπιπλα που κατασκευάζονται με μηχανήματα γίνονται αόρατα, με έναν απλούστερο και πιο ελκυστικό τρόπο.

Έκτοτε, δημιουργήθηκαν σειρές, για τις οποίες ο σφηνοειδής πείρος διαμορφώθηκε εκ νέου ώστε να ενσωματώνεται στα ίδια τα έπιπλα ΙΚΕΑ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η σειρά επίπλων LISABO, στην οποία ο σφηνοειδής πείρος βρίσκεται ενσωματωμένος στα πόδια των επίπλων. Τα πόδια εισάγονται σε οπές στην επιφάνεια του τραπεζιού και στη συνέχεια ασφαλίζονται με μια έξυπνη πλαστική σφραγίδα.

Intersport: Εκσυχρονισμός καταστημάτων και δημιουργία νέων

Tα τελευταία χρόνια, επιπλέον, ο Όμιλος εγκαινίασε νέα καταστήματα INTESPORT, εκσυγχρονίζοντας και υφιστάμενα. Tα γνωστά καταστήματα αθλητικών ειδών εφαρμόζουν καινοτόμες ιδέες, ανάλογα με τις απαιτήσεις των καταναλωτών, όσον αφορά τις ιδανικές επιλογές για παπούτσια και μπουφάν. Σε περίπτωση δε, που οι καταναλωτές έχουν απορίες σχετικά με τις τεχνολογίες που φέρουν τα προϊόντα, τότε, μπορούν να απευθυνθούν στο εξειδικευμένο προσωπικό (Intersport pro Specialists), ώστε να τους κατατοπίσει, σύμφωνα με τις ανάγκες τους.  

Οι καινοτόμες ιδέες που εφαρμόζονται είναι οι εξής:

Digital Footwear labels – ηλεκτρονικό ταμπελάκι σηματοδότησης τιμών με QR code που οδηγεί στην product page στο eshop.

Footscan – Το στατικό πελματογράφημα Footscan αποτυπώνει ψηφιακά τη μορφολογία του πέλματός και αναλύει τις ανάγκες σε σταθερότητα (stability) και αντικραδασμικότητα (cushioning), και προτείνει το ιδανικό παπούτσι για τον καθένα.

Cold chamber – προσομοιωτής ψύχους. Ο πελάτης μπορεί να μπει στην καμπίνα και να δοκιμάσει τα μπουφάν σε αληθινές συνθήκες ψύχους.

Transparent Digital Boxes – stand προβολής καινοτόμων παπουτσιών με transparent οθόνη.

INTERSPORT PRO PLATFORM: Μέσα από την INTERSPORT PRO πλατφόρμα αναδεικνύονται τα πιο καινοτόμα και high performance προϊόντα, τονίζοντας τα χαρακτηριστικά και την χρήση τους και βοηθώντας τους πελάτες να επιλέξουν τα πλέον κατάλληλα για τους ίδιους. Παράλληλα, στο πλαίσιο της επικοινωνίας στην πλατφόρμα, εφαρμόζονται καινοτόμες επικοινωνιακές ενέργειες, με custom studio και outdoor βίντεο, ειδικές κατασκευές εντός καταστημάτων, podcast, events κ.α.

INTERSPORT PRO Specialists – Το εξειδικευμένο προσωπικό που γνωρίζει όλα τα καινοτόμα προϊόντα και τεχνολογίες από τα μεγαλύτερα brands λύνει όλες τις απορίες των καταναλωτών, ώστε να κατανοήσουν όλες τις τεχνολογίες που φέρουν τα προϊόντα και, παράλληλα, τους κατατοπίζει, ώστε να αγοράσουν το πλέον κατάλληλο βάσει των αναγκών τους.

Επέκταση στον κλάδο υγείας και ευεξίας μέσω Holland & Barrett

Επιπρόσθετα, ο Όμιλος πριν από σχεδόν ένα έτος ξεκίνησε μια τρίτη δραστηριότητα λιανικής στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο προϊόντων υγείας και ευεξίας, μέσω της στρατηγικής συνεργασίας με την Holland & Barrett, που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα λιανικής της Ευρώπης στον συγκεκριμένο κλάδο.

Καινοτόμο Concept

Ο καταναλωτής μπορεί βρει σε έναν προορισμό τέσσερις κατηγορίες προϊόντων : Βιταμίνες & Συμπληρώματα, Φυσικά Προϊόντα Ομορφιάς, Συμπληρώματα Άθλησης και Τρόφιμα & Ροφήματα.

Το όραμα της Holland & Barrett είναι να κάνει την υγεία και την ευεξία τρόπο ζωής για όλους, γι’ αυτό προσφέρει στον καταναλωτή καινοτόμα προϊόντα και εξατομικευμένες συμβουλές μέσω ενός εκτεταμένου δικτύου Omnichannel φυσικών καταστημάτων και διαδικτυακών πωλήσεων.

Σήμερα, λειτουργούν έξι καταστήματα Holland & Barrett καθώς και ηλεκτρονικό κατάστημα, ενώ στόχος του Ομίλου είναι να επεκτείνει περαιτέρω το δίκτυο καταστημάτων του τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ρουμανία και Βουλγαρία.

Εξειδικευμένο Προσωπικό και Συμβουλές από ειδικούς

Η ομάδα πωλήσεων των καταστημάτων της Holland & Barrett, μέσω ενός εξειδικευμένου, αναλυτικού και συνεχούς προγράμματος εκπαίδευσης στις κατηγορίες των βιταμινών και συμπληρωμάτων διατροφής, αποκτά βαθιά γνώση του αντικειμένου και μπορεί να προσφέρει εξατομικευμένη συμβουλή ανάλογα με τις ανάγκες του καταναλωτή. Στην Βρετανία το πρόγραμμα αναγνωρίζεται από το αγγλικό κράτος και είναι ισόβαθμο με AA levels.

Στο website της εταιρείας παρέχονται συμβουλές από διατροφολόγους, διαιτολόγους, καθώς και ειδικούς στην αθλητική διατροφή και σε Διατροφικές Διαταραχές και Μεταβολικά Νοσήματα.

Λίστα Ελέγχου Συστατικών

Η Holland & Barrett διαθέτει μία αυστηρή λίστα με δυνητικά επικίνδυνα συστατικά για την υγεία και το περιβάλλον, τα οποία απαγορεύονται σε κάθε ένα από τα προϊόντα που διαθέτει.

Η Λίστα Ελέγχου Συστατικών για όλα τα προϊόντα περιλαμβάνει: 172 απαγορευμένα συστατικά στα προϊόντα ομορφιάς, 12 απαγορευμένες τεχνητές χρωστικές ουσίες, 23 απαγορευμένα φίλτρα UV σε αντηλιακά, απαγόρευση δυνητικά επικίνδυνων γλυκαντικών και ενισχυτικών γεύσεων, γενετικά τροποποιημένων συστατικών, και πολύ σημαντικό -απαγόρευση συστατικών που επηρεάζουν τις ορμόνες. Και έχουν πιστοποίηση βιώσιμου φοινικέλαιου και ελαίου και ότι δεν γίνονται δοκιμές σε ζώα.

Trade Estates: Aνάπτυξη & διαχείριση εμπορικών πάρκων και Logistics Centers

Έχοντας διαγνώσει εγκαίρως το κενό για Εμπορικά Πάρκα που υπάρχει στην Ελλάδα, ο Όμιλος Fourlis, μέσω της θυγατρικής του Trade Estates, αποτελεί την μόνη εταιρεία επενδύσεων σε ακίνητη περιουσία στην Ελλάδα που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη και διαχείριση Εμπορικών Πάρκων και Logistics Centers νέας γενιάς, καθώς οι δύο αυτές κατηγορίες αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της προσέγγισης Omnichannel που εξελίσσεται στο παγκόσμιο εμπόριο.

Ο Όμιλος Fourlis, όμως, δεν σταματά εδώ, καθώς αξιολογεί συνεχώς επενδυτικά σχέδια στον χώρο του λιανικού εμπορίου, έχοντας ως σταθερή επιδίωξη την ανάπτυξη συνεργασιών με άλλες εταιρείες, ώστε να προσελκύσει περαιτέρω επενδυτικά κεφάλαια του συγκεκριμένου κλάδου.

To άρθρο Ο Όμιλος Fourlis πρωτοπορεί στην επιχειρηματικότητα με καινοτόμες λύσεις και εκσυγχρονισμό στις υπηρεσίες του δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Αναπαραγωγή άρθου από εδώ

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button