Τα «κουτιά ολογραμμάτων» που μπορούν να… διακτινίσουν κόσμο στο σαλόνι μας
Η εταιρεία έχει αναπτύξει ένα κουτί – το οποίο ζυγίζει πάνω από 180 κιλά και είναι ψηλότερο από τον μέσο μπασκετμπολίστα του NBA – που μπορεί να προβάλλει ένα βίντεο ενός ατόμου, δίνοντας την ψευδαίσθηση της τρισδιάστατης εικόνας μέσω κάποιων έξυπνων γραφικών τρικ.
Τα κουτιά μπορούν να αναπαράγουν προηχογραφημένο βίντεο καθώς και ζωντανή ροή, ενώ ως πηγή μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιαδήποτε κάμερα 4K, συμπεριλαμβανομένης αυτής ενός iPhone. Αν και οι εικόνες δεν είναι ολογράμματα από τεχνικής άποψης, το κουτί προσθέτει σκιές πίσω από το σώμα και αντανακλάσεις κάτω από τα πόδια, ξεγελώντας τον εγκέφαλό μας και κάνοντάς τον να πιστέψει ότι μπορεί να υπάρχει κάποιος μέσα σε αυτό.
Ο Ντέιβιντ Νάσμπαουμ, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Proto, ξεκίνησε την εταιρεία το 2018. Λέει ότι εργάζονται σε αυτή 45 υπάλληλοι και έχουν πουληθεί σχεδόν 1.000 κουτιά.
Πόσο κοστίζουν τα «κουτιά ολογραμμάτων»
Διαθέτει δύο μοντέλα πλήρους μεγέθους – το Proto Epic και ένα πρόσφατα λανσαρισμένο, επανασχεδιασμένο και πιο οικονομικό που ονομάζεται Proto Luma – τα οποία ξεκινούν από 29.000 δολάρια και φτάνουν μέχρι τα 65.000. Υπάρχει επίσης το Proto M, μια επιτραπέζια έκδοση που έχει ύψος 76 εκατοστά και ζυγίζει 13 κιλά, η οποία πωλείται για 5.900 δολάρια. Τα μοντέλα πλήρους μεγέθους είναι επίσης διαθέσιμα προς ενοικίαση έναντι 2.500 δολαρίων το μήνα.
Μόνο ένα Proto χρειάζεται για να δημιουργήσετε μια κλήση, αλλά η επικοινωνία Proto με Proto δεν υποστηρίζεται προς το παρόν· ενώ είναι δυνατόν δύο χρήστες Proto να συνομιλήσουν, εξακολουθούν να χρειάζονται και οι δύο μια δεύτερη κάμερα, όπως ένα smartphone.
Η Proto επί του παρόντος απευθύνεται σε επιχειρήσεις, διαθέτοντας πελάτες όπως η Amazon, η Verizon, η Siemens, η Accenture, η Walmart, το πρωτάθλημα αμερικανικού ποδοσφαίρου NFL και μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα των ΗΠΑ.
Αλλά ο Νάσμπαουμ βλέπει ένα μέλλον όπου μια έκδοση της μικρότερης συσκευής της «θα βρίσκεται στα σαλόνια των καταναλωτών με κόστος κάτω από 1.000 δολάρια».
Όπως εξηγεί ο ίδιος, τοποθετώντας μια εικόνα δύο διαστάσεων σε έναν τρισδιάστατο χώρο σε φυσικό μέγεθος, η Proto δημιουργεί εμπειρία πολύ πιο συναρπαστική από μια τυπική βιντεοκλήση. «Με βλέπετε σαν να είμαι πραγματικά εκεί. Αυτό σημαίνει ότι η συνομιλία μας είναι πιο αυθεντική. Είναι πιο ελκυστική.
Σε αεροδρόμια, ξενοδοχεία, πανεπιστήμια, νοσοκομεία
Τα κουτιά Proto έχουν χρησιμοποιηθεί στο αεροδρόμιο JFK της Νέας Υόρκης και στο ξενοδοχείο Beverly Wilshire στο Μπέβερλι Χιλς της Καλιφόρνια, προσφέροντας υπηρεσίες concierge στις σουίτες.
Πρόσφατα, η Proto άρχισε να συνεργάζεται με πανεπιστήμια – ανάμεσά τους τα Central Florida, MIT, Vanderbilt, Stanford στις ΗΠΑ και το Loughborough στο Ηνωμένο Βασίλειο – «διακτινίζοντας» προσκεκλημένους καθηγητές από όλο τον κόσμο. Επίσης, ξεκίνησε μια συνεργασία με το West Cancer Center, μια κλινική στο Τενεσί, επιτρέποντας στους γιατρούς του να «διακτινίζονται» σε κλινικές που βρίσκονται σε απομακρυσμένες περιοχές.
Ο ίδιος ο Νάσμπαουμ χρησιμοποιεί την τεχνολογία στο σπίτι για να συνδέσει τα παιδιά του στο Λος Άντζελες με τους γονείς του στο Νιου Τζέρσεϊ. «Είναι σαν να βλέπω εικόνες από το μέλλον, παρατηρώντας τους γονείς μου και τα παιδιά μου να έχουν μια τέτοια σχέση από απόσταση 5.000 χιλιομέτρων. Αυτό, για μένα, είναι ένα από τα σπουδαιότερα πράγματα που κάνουμε».
Με πληροφορίες από: Hologram boxes can beam ‘3D’ video into your living room by Jacopo Prisco, CNN
Αναπαραγωγή άρθου από εδώ