To λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης κόστισε… 30.000 ευρώ (με απλή ανάθεση)
Το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης παρουσίασαν σήμερα οι Χρήστος Σταϊκούρας και Νίκος Ταχιάος σε εκδήλωση στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας, ενώ στις 30 Νοεμβρίου έχει προγραμματιστεί η έναρξη λειτουργίας του Μετρό.
Τα λόγια για άλλη μια φορά ήταν «παχιά», με τον υπουργό Μεταφορών να λέει ότι εμπνεύστηκαν από το… Βυζάντιο ώστε το λογότυπο «να συνδυάζει την αυθεντικότητα με τον καινοτόμο χαρακτήρα που θέλουμε να χαρακτηρίζει τη νέα ταυτότητα του μετρό Θεσσαλονίκης».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Κι επειδή η πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας έχει χορτάσει από τα μεγάλα λόγια, οι πολίτες «τρόλαραν» κανονικά το «μ».
Η είδηση ότι μόνο ο σχεδιασμός του λογότυπου του Μετρό έγινε με απευθείας ανάθεση ύψους 30.000 ευρώ, σχολιάστηκε καυστικά από τους χρήστες στο Χ.
#μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/77d1TpMa00
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
— Ζυμαρικά Φλωράκη (@pastafloraki) November 13, 2024
Αντιπρόταση για το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης pic.twitter.com/e7GzVX6YZC
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
— Johnie Cockie (@JohnieCockie) November 13, 2024
Αν αναρωτιέστε τι σας θυμίζει το νέο λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης, να σας βοηθήσω εγώ pic.twitter.com/9zmB5VeRLC
— Kostas Fryganiotis (@kwstasf) November 13, 2024
Μετρό Θεσσαλονίκης pic.twitter.com/CdoTkYu9cD
— Δραχμαντινετζάντ (@giopsos) November 13, 2024
Αναπαραγωγή άρθου από εδώ