Media

Το περιοδικό της ελληνικής Startup σκηνής…

Το Σάββατο 23 Νοεμβρίου, μη χάσετε αποκλειστικά με τα «Παραπολιτικά» το περιοδικό STARTUPPER MAG, το περιοδικό της Καινοτομίας και της Νέας Οικονομίας, το πρώτο και ταυτόχρονα το μοναδικό έντυπο το οποίο κυκλοφορεί με στόχο να καταγράψει την επικαιρότητα και τη θεματολογία της ελληνικής Startup σκηνής, καθώς και όλες τις εξελίξεις στον κόσμο των επιχειρήσεων και της τεχνολογίας.

Μη χάσετε σε αυτό το τεύχος:

Μεγάλο αφιέρωμα στις τεχνολογίες λιανικής πώλησης – RetailTech

Το RetailTech, ένα μείγμα «λιανικής πώλησης» και «τεχνολογίας» το οποίο ενσωματώνει καινοτόμες ψηφιακές λύσεις στο παραδοσιακό τοπίο λιανικής με στόχο πάντα την απόλυτη εξυπηρέτηση του πελάτη, την βελτιστοποίηση των λειτουργιών της κάθε επιχείρησης και τη μετατροπή του απλού ενδιαφέροντος του κοινού σε πωλήσεις. Φυσικά θα καλύψουμε όλες τις τελευταίες υλοποιήσεις στο χώρο και θα παρουσιάσουμε τις αξιοσημείωτες Startups από Ελλάδα και εξωτερικό.

Καινοτομία και Startups «μάχονται» για το καλό του πλανήτη

Το Climatech είναι κάτι περισσότερο από μια τάση και μια ατάκα. Αντιπροσωπεύει μια μετασχηματιστική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι βιομηχανίες, οι καταναλωτές και οι κυβερνήσεις προσεγγίζουν το μέλλον του πλανήτη μας. Ο επείγων χαρακτήρας δεν ήταν ποτέ σαφέστερος: οι αυξανόμενες θερμοκρασίες, τα ακραία καιρικά φαινόμενα και η αυξανόμενη ανάγκη για βιώσιμη διαχείριση των πόρων ωθούν την παγκόσμια κοινότητα να βρει λύσεις που υπερβαίνουν τις παραδοσιακές περιβαλλοντικές προσπάθειες.

FemTech – Η τεχνολογία στην υπηρεσία των γυναικών!

Το Femtech αντιπροσωπεύει ένα μετασχηματιστικό κίνημα το οποίο δίνει προτεραιότητα στις μοναδικές ανάγκες υγείας και ευεξίας του μισού παγκόσμιου πληθυσμού. Από λύσεις αναπαραγωγικής υγείας και γονιμότητας έως καινοτομίες στη διάγνωση και την εξατομικευμένη φροντίδα, η Femtech αλλάζει το τοπίο της υγειονομικής περίθαλψης και ενδυναμώνει τις γυναίκες να αναλάβουν τον έλεγχο της ευημερίας τους όπως ποτέ άλλοτε.

Πώς οι κοινωνικές τάσεις δημιουργούν ευκαιρίες για την επιχειρηματικότητα στη μόδα

Καθώς η βιομηχανία της μόδας «παλεύει» με τα αναγκαστικά ή επιβαλλόμενα μέτρα βιωσιμότητας και των απορριμμάτων της παραγωγής, μια νέα αγορά έχει αρχίσει ήδη να αναδύεται: αυτή της μεταπώλησης του κάθε είδους stock. Με τους καταναλωτές να αναζητούν όλο και περισσότερο «μεταχειρισμένες» επιλογές, οι λιανοπωλητές βρίσκονται μπροστά σε μια σημαντική ευκαιρία να μετατρέψουν το απούλητο ή επιστρεφόμενο απόθεμα σε κερδοφόρα περιουσιακά στοιχεία ενώ παράλληλα δημιουργούνται και σημαντικές επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button