Στην κόψη του ξυραφιού το OPEN
Με αλχηµείες και προχειρότητα προσπαθεί να καλύψει η διοίκηση του Open την έλλειψη περιεχοµένου στο πρόγραµµα, αλλά και την πλήρη απουσία ρευστότητας.
Ετσι, λοιπόν, έχουν προχωρήσει στην πρωτοφανή απόφαση να διαθέτουν δωρεάν χρόνο από τον «αέρα» του σταθµού σε όποιον δηµοσιογράφο ή εταιρεία παραγωγής επιθυµεί να κάνει εκποµπή, χωρίς όµως να πληρώσει το κανάλι ούτε ένα ευρώ σε εκείνους. Όλα αυτά προκειµένου να προσελκύσει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, αλλά κυρίως των διαφηµιστών.
OPEN: Τα λάθη και οι καθυστερήσεις
Ο ενηµερωτικός τοµέας είναι πλέον απαξιωµένος, όπως φάνηκε από την κάλυψη της διαγραφής Σαµαρά, αφού πια η ένδεια έµπειρων δηµοσιογράφων οδήγησε σε λάθη στη µετάδοση των πληροφοριών και σε καθυστερηµένες αντιδράσεις. Οπως, για παράδειγµα, ότι ήταν η πρώτη φορά που ένας πρωθυπουργός διαγράφει έναν πρώην, αφού δεν γνώριζαν ότι στο παρελθόν και ο Γιώργος Παπανδρέου είχε διαγράψει τον Κώστα Σηµίτη.
Με το σενάριο της πώλησης να είναι σταθερά πάνω στο τραπέζι, εξετάζονται να γίνουν και βιαστικές παραγωγές εκ των έσω. Αυτές θα έχουν πολύ µικρότερο κόστος ασφαλώς, προκειµένου να «γεµίσουν» όπως-όπως το πρόγραµµα του σταθµού. Όλα αυτά σε βάρος της ποιότητας και της αξιοπιστίας του καναλιού, αφού πλέον το ζητούµενο είναι να µην υπάρχει «µαύρο» στη συχνότητα του τηλεοπτικού δέκτη του Open.
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο Secret της εφημερίδας ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ στις 23/11/2024
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.