ALPHA: Απόλυτη πρωτιά για την Alpha Special Premiere Week
Ο Alpha πιστός στη δυνατή μυθοπλασία και τις συναρπαστικές ιστορίες υποδέχτηκε τη νέα σεζόν με σειρές για κάθε γούστο. Και τις προσέφερε στη «συσκευασία μιας εβδομάδας», την ALPHA Special Premiere Week (23-29/09).
Η Εβδομάδα Πρεμιέρας στον Alpha τα είχε όλα: δυνατές σειρές, συναρπαστικές εικόνες, καθηλωτικές εξελίξεις, μεγάλες ανατροπές, καταιγιστικές αποκαλύψεις, συγκλονιστικές ερμηνείες. Μα πάνω απ’ όλα είχε όλους τους τηλεθεατές συντονισμένους στη συχνότητά του. Οι πρεμιέρες του Alpha ήταν πρώτες σε τηλεθέαση, κέρδισαν την εμπιστοσύνη και αποτέλεσαν την πρώτη επιλογή των τηλεθεατών! Την ίδια εβδομάδα (23-27/09) το πιο απρόβλεπτο και πολυαγαπημένο παιχνίδι της ελληνικής τηλεόρασης, το Deal, σκαρφάλωσε πρώτο στους πίνακες τηλεθέασης!
Πρώτες οι πρεμιέρες της Μυθοπλασίας Alpha
Τι θα έκανες αν τα έχανες όλα σε μια στιγμή; Τον έρωτα της ζωής σου, τον πατέρα σου, τους φίλους σου, την ελευθερία σου; Ο Μάρκος στα 20 του χρόνια νόμιζε ότι τα είχε όλα. Αλλά όλοι όσους εμπιστεύονταν, του στέρησαν τα πάντα, ρίχνοντάς τον σε μια θανάσιμη παγίδα. Αγάπη, φιλία, έρωτας, προδοσία, εκδίκηση: διαφορετικά συναισθήματα και καταστάσεις, συστατικά ωστόσο μιας ζωής, που κόπηκε αίφνης ύπουλα στα δύο από το ανελέητο χέρι της προδοσίας, για να «ξαναγεννηθεί» μετά από δυο δεκαετίες με άλλο πρόσωπο και ταυτότητα αλλά την ίδια βασανισμένη ψυχή. Το ταξίδι της εκδίκησης ξεκινάει για τον «Τιμωρό» και θα είναι θυελλώδες και γεμάτο ανατροπές. Την αρχή αυτού του συναρπαστικού ταξιδιού παρακολούθησαν απνευστί 2.108.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό, ενώ στο δυναμικό κοινό σημείωσε πρωτιά με ποσοστό 18,3% και στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) 20,3%.
Βροντάκηδες, Φορτουνάκηδες, βεντέτες, δράση, κλάμα, έρωτες, δράμα, πάθος, γέλιο, πολύ γέλιο! Αυτή η σειρά τα έχει όλα! Η σατιρική σειρά των σειρών, η «Η Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα» μας έκανε να περάσουμε όμορφα με τις έξυπνες ατάκες, την αλμοδοβαρική αισθητική, τα ανεπανάληπτα κοστούμια, τα χτενίσματα και το μακιγιάζ. Το τι συμβαίνει στην Άνω και Κάτω Παπαριά παρακολούθησαν 26,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 22,3% στο σύνολο κοινού και 26,5% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ 18-54). Αλλά και στο αντρικό κοινό είχε μεγάλο σουξέ με 26,3% σε επιμέρους κατηγορία. Με την υπερπαραγωγή, με τους περισσότερους από 40 πρωταγωνιστές και guest εμφανίσεις έκπληξη, συντονίστηκαν 2.503.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό.
Η πιο δυνατή ιστορία αγάπης ζωντανεύει στον «Άγιο έρωτα» και 1.952.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό το νεαρό ιερέα και καθηγητή θεολογίας να αναστατώνει μια μικρή πόλη με την άφιξή του. Εκτός από γοητεία, όμως, κρύβει και μυστικά. Κανείς δεν γνωρίζει τον πραγματικό λόγο που βρίσκεται εκεί. Και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει, πόσο μάλλον ο ίδιος, ότι η νεαρή κόρη του ισχυρότερου άντρα της περιοχής θα αποδειχθεί για εκείνον η μεγαλύτερή του δοκιμασία. Πάντως με 17,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 19,1% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) η ιστορία γοήτευσε τους τηλεθεατές.
Μια νέα πραγματικότητα ανατρέπει τα πάντα στο «Γιατρό», τη σειρά που καθήλωσε, τη σεζόν που μας πέρασε, εκατομμύρια τηλεθεατές. Τα νέα επεισόδια της δραματικής σειράς ήδη έδωσαν τα διαπιστευτήριά τους με ποσοστό 20,2% στο δυναμικό κοινό και 22,5% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) έχοντας ως κεντρικό άξονα αφήγησης τη μεγάλη νέα αρχή που περιμένει τον Doc και τους συνεργάτες του, αφήνοντας πίσω τους την κρίσιμη περίοδο της έκτακτης υγειονομικής ανάγκης που δημιούργησε ο Covid-19. Σε επιμέρους κοινό η σειρά έκανε 21,1% ενώ 1.690.000 τηλεθεατές ταυτίστηκαν έστω για 1 λεπτό με το μήνυμα του Γιατρού, «μόνο η αγάπη μπορεί να επουλώσεις τις πληγές».
Πως είναι να πεθαίνεις, αλλά να εξακολουθείς να είσαι «ζωντανός»; Να είσαι παγιδευμένος μεταξύ ζωής και θανάτου, να έχεις περάσει σε άλλη πνευματική διάσταση, να έχεις μια νέα «ζωή»; Μια δολοφονία, ζωές διαλυμένες, πόνος, θλίψη και μια γυναίκα μόνη σε κίνδυνο. Ένα όραμα, μια πόρτα που κλείνει χωρίς να την περάσει… Μοιρασμένος ανάμεσα στην πραγματικότητα και την επιθυμία… η νέα σύγχρονη αισθηματική σειρά μυστηρίου του Alpha «Διάφανη αγάπη», κέρδισε το ενδιαφέρον του κοινού με το εξαιρετικό cast και την γρήγορη πλοκή, κατακτώντας την prime time το βράδυ της Κυριακής. 1.111.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν το πρώτο καθηλωτικό επεισόδιο, έστω για 1 λεπτό. Βρέθηκε στην πρώτη θέση με 15,2% στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ κατέγραψε 16,8% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ 18-54) και σε επιμέρους γυναικείο κοινό 26,9%.
Το πιο απρόβλεπτο παιχνίδι της ελληνικής τηλεόρασης, το Deal επέστρεψε ανανεωμένο, με παρουσιαστή τον Γιώργο Θαναηλάκη, με νέο σκηνικό, νέα δικηγόρο, περισσότερα κέρδη και μεγαλύτερο ρίσκο! Στο πιο δυνατό τηλεπαιχνίδι της ελληνικής τηλεόρασης η αδρεναλίνη χτύπησε κόκκινο ήδη από την πρώτη εβδομάδα παρουσίασής του (23-27/09), όπως κόκκινο χτύπησε και στους πίνακες τηλεθέασης: 14,4% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 14,3% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54). Αγωνία, γέλιο, ρίσκο, αλλά και τα 5 κουτιά έκπληξη με το νούμερο 23. Θα ρισκάρει ο παίκτης να συνεχίσει; Θα διπλασιάσει το ποσό που έχει ήδη κερδίσει, θα φύγει με τα ίδια, τα μισά ή θα τα χάσει όλα; Ήταν τα ερωτηματικά που έκαναν το 22,1% σε επιμέρους γυναικείο κοινό να αναρωτηθεί και να μείνει συντονισμένο.
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.