Δωρεάν εργαστήριο για το άγχος και την εργασιακή εξουθένωση
Δωρεάν ομαδικά εργαστήρια για την ανάπτυξη οριζόντιων δεξιοτήτων (soft skills) των εργαζομένων διοργανώνει τον Νοέμβριο το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ. Τα ομαδικά εργαστήρια που διοργανώνει το ΙΝΕ ΓΣΕΕ απευθύνονται σε εργαζόμενους και ανέργους της περιφέρειας Αττικής και θα πραγματοποιηθούν εξ αποστάσεως.
Στοχεύουν στην ανάπτυξη και ενίσχυση δεξιοτήτων του εργατικού δυναμικού για την ενίσχυση της επαγγελματικής τους εξέλιξης και σταδιοδρομίας. Επίσης, παρέχουν επικαιροποιημένη πληροφόρηση για θέματα (επαν-)ένταξης στην ελληνική αγορά εργασίας και αναπτύσσονται με βιωματικό τρόπο ενισχύοντας την αμφίδρομη επικοινωνία και διάδραση της ομάδας των συμμετεχόντων.
Η συμμετοχή στα εργαστήρια είναι δωρεάν και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Πληροφορίες για τα εργαστήρια
Τίτλος Εργαστηρίου | Ημερομηνία | Ώρα | Χώρος |
Διαχείριση Εργασιακού Άγχους & Εργασιακής Εξουθένωσης | Τετάρτη, 6/11/2024 | 17:00 έως 19:00 | Εξ αποστάσεως (μέσω ZOOM) |
Διαχείριση Συγκρούσεων στο χώρο Εργασίας | Παρασκευή, 15/11/2024 | 17:00 έως 19:00 | Εξ αποστάσεως (μέσω ZOOM) |
Τεχνικές Πλοήγησης στην Αγορά Εργασίας: Συνέντευξη Επιλογής | Παρασκευή, 22/11/2024 | 17:00 έως 19:00 | Εξ αποστάσεως (μέσω ZOOM) |
Διαμορφώνοντας Επαγγελματικό Προφίλ στο LinkedIn | Τετάρτη, 27/11/2024 | 17:00 έως 19:00 | Εξ αποστάσεως (μέσω ZOOM) |
Ο μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων είναι 20 άτομα ανά εργαστήριο. Τα εξ αποστάσεως εργαστήρια θα υλοποιηθούν σε ασφαλές διαδικτυακό περιβάλλον, μέσω της πλατφόρμας Zoom.
Για την παρακολούθηση απαιτείται η χρήση κάμερας/μικροφώνου από υπολογιστή, κινητό ή tablet.
Για να δηλώσετε συμμετοχή σε κάποιο από τα εργαστήρια πατήστε εδώ.
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.