Fantastic Four: Γιατί ο σκηνοθέτης της ταινίας πλήρωσε για να τη διαγράψει από την ιστορία
Ο σκηνοθέτης που έφτασε στο σημείο να υποστηρίξει δημόσια μια καμπάνια με στόχο την ολοκληρωτική διαγραφή μιας ταινίας του από την ύπαρξή της, πήγε ένα βήμα παραπέρα για την απάρνηση της δουλειάς του.
Για τον Josh Trank, η καριέρα του φαινόταν να έχει τεράστια προοπτική μετά την επιτυχία του Chronicle, το οποίο διέφερε από τις κλασικές ιστορίες υπερηρώων με τη «lo-fi» προσέγγιση του. Το φιλμ απέφερε πάνω από οκτώ φορές τον προϋπολογισμό του και σημείωσε εντυπωσιακή επιτυχία στο box office, καταρρίπτοντας ρεκόρ, και κάνοντάς τον τον νεότερο σκηνοθέτη που έφτασε στο Νο.1 στις ΗΠΑ.
Τέσσερα χρόνια αργότερα από την κυκλοφορία της ταινίας Fantastic Four, ένας επιχειρηματίας δημιούργησε μια καμπάνια GoFundMe για να διαγράψει την ταινία από την ιστορία, ζητώντας από τον Trank να συνεισφέρει. Η απάντηση του σκηνοθέτη ήταν μονολεκτική: «Gladly», κάτι που φάνηκε να αποτυπώνει όλη την απογοήτευσή του για την εμπειρία του με τη Marvel και τη συγκεκριμένη παραγωγή.
To άλμα από τις μικρές παραγωγές στις μεγάλες υπερπαραγωγές αποδείχθηκε εξαιρετικά δύσκολο για τον Trank. Η επανεκκίνηση του Fantastic Four από τη 20th Century Fox εξελίχθηκε σε μια από τις πιο αποτυχημένες κινηματογραφικές προσαρμογές κόμικς του 21ου αιώνα.
Εκτός από την κακή κριτική, η ταινία αντιμετώπισε επίσης πολλές αναφορές για προβλήματα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων και τελικά το αποτέλεσμα δεν αντανακλούσε το όραμα του Trank για την ταινία.
Πριν από την κυκλοφορία του Fantastic Four, ο Trank δημοσίευσε στα social media, υποστηρίζοντας ότι η τελική εκδοχή της ταινίας δεν ήταν αυτή που ήθελε να δημιουργήσει, ενώ η ταινία δέχθηκε σφοδρή κριτική και κέρδισε Razzie Awards για τις «Χειρότερη Ταινία» και «Χειρότερο Σκηνοθέτη».
Δεν είναι συνηθισμένο να συναντάμε πολλούς ηθοποιούς ή σκηνοθέτες που έχουν διανύσει ολόκληρη την καριέρα τους χωρίς να έχουν τουλάχιστον δύο ταινίες που να μετανιώνουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.
Ωστόσο, ο σκηνοθέτης που έφτασε στο σημείο να υποστηρίξει δημόσια μια καμπάνια με στόχο την ολοκληρωτική διαγραφή μιας ταινίας από την ύπαρξή της, πήγε ένα βήμα παραπέρα για τον αφανισμό της δουλειάς του.
Φυσικά, τέτοιες προτάσεις είναι συνήθως ακραίες και σχεδόν αδιανόητες σε ένα στούντιο, καθώς τα χρηματικά ποσά που επενδύονται σε μια παραγωγή είναι τεράστια και κανείς δεν θέλει να υποκύψει στις αντιρρήσεις μιας μειοψηφίας, ανεξάρτητα από το πόσο κακή ή αποτυχημένη είναι η ταινία. Ακόμη και όταν η ταινία αποδεικνύεται μια συντριπτική αποτυχία, παραμένει εκεί για όσους είναι αρκετά τολμηροί να την παρακολουθήσουν.
Παρά την απογοήτευση από το Fantastic Four, ο Trank έκανε την επιστροφή του στη σκηνοθεσία με το Capone του Tom Hardy, αλλά η εμπειρία του με τη Marvel είχε αφήσει σοβαρές πληγές στην καριέρα του, καταστρέφοντας τις προσδοκίες που υπήρχαν για το μέλλον του στο Χόλιγουντ.
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.