Οι influencers στο στόχαστρο της εφορίας – Galaksias Portal News
Στο στόχαστρο της εφορίας έχουν μπει πλέον και οι influencers, καθώς πολλοί εξ αυτών διαφημίζουν, προβάλλουν μαγαζιά, προβάλουν προϊόντα και δεν δηλώνουν στην εφορία, διαφημιστικά έσοδα.
Σε εξέλιξη βρίσκονται σαρωτικοί έλεγχοι από τους Ράμπο της εφορίας, την ομάδα των social media της ΑΑΔΕ, που ελέγχει, κι αξιοποιεί τις σύγχρονες μεθόδους τεχνητής νοημοσύνης για να μπαίνει στους λογαριασμούς.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Οι έλεγχοι αυτοί θα έχουν και αναδρομική ισχύ, καθώς μπορεί να εξετάσουν και αναρτήσεις που έχουν γίνει πριν από χρόνια. Η έρευνα εντοπίζει αυτούς που εμφανίζονται φτωχοί στην εφορία, δηλαδή μη έχοντες και την ίδια στιγμή παρουσιάζονται να ζουν πολυτελώς, είτε με ακριβά αυτοκίνητα, είτε σε ακριβά ξενοδοχεία, είτε κάνουν πενθήμερα ταξίδια σε εξωτικούς προορισμούς.
Βέβαια υπάρχουν και οι επαγγελματίες που λειτουργούν σωστά έχοντας ανοίξει βιβλία και βάζοντας τα τιμολόγια στο Mydata, ενώ άλλοι δεν έχουν καν βιβλία, δεν εκδίδουν τιμολόγια και κατ’ επέκταση δεν πληρώνουν φόρο.
Επαγγελματίες της αγοράς, οι οποίοι έχουν μια δραστηριότητα σε Ελλάδα και στο εξωτερικό, κατατάσσουν τους influencers ανάλογα με τα πιθανά κέρδη που λαμβάνουν.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
• NanoInfluencers: Από 1.000 έως 10.000 ακόλουθους εκτιμάται ότι βγάζουν από 20 έως 100 ευρώ ανά ανάρτηση.
• MicroInfluencers: Από 10.000 έως 50.000 ακόλουθους, με κέρδος από 30 έως 200 ευρώ ανά ανάρτηση.
• Mid–TierInfluensers: Από 50.000 έως 500.000 ακόλουθους, με κέρδος από 80 έως 650 ευρώ ανά ανάρτηση.
• MacroInfluencers: Από 500.000 έως ένα εκατ. ακόλουθοι, με κέρδοςαπό 150 έως 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
• MegaInfluencers: Πάνω από ένα εκατ. ακόλουθοι, με κέρδος πάνω από 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Αναπαραγωγή άρθου από εδώ