Media

Shiseido: Νέα καμπάνια #TheAgeIFeel – Media

H Shiseido με αφορμή τη νέα της καμπάνια #TheAgeIFeel, υπόσχεται να αποκαλύψει την εσωτερική μας ομορφιά, χωρίς προσχήματα και πέρα από κάθε στερεότυπο.

 

Όπως αναφέρει η εταιρεία είναι “μία υπόσχεση που τιμά 150 χρόνια και με σύμμαχο την προηγμένη επιστήμη, αναδεικνύει κάθε όμορφη πλευρά μας.

 

Στην Shiseido, δεν αρκούμαστε ποτέ στην επιφανειακή αναζήτηση της ομορφιάς. Πρεσβεύουμε πως η εσωτερική με την εξωτερική ομορφιά, είναι έννοιες αλληλένδετες και πάντα συμβαδίζουν.

 

 

 

Με την καμπάνια #TheAgeIFeel, θέλουμε επίσης να αναδείξουμε όλες τις καινοτομίες που προκύπτουν μέσα από την συνεχώς εξελισσόμενη έρευνά μας”.

 

Ενσωματώνοντας μοναδικά τα πρότυπα της Shiseido και την ικανότητά της να βαδίζει ενάντια στα στερεότυπα, η Νοτιο-αφρικανή φωτογράφος και σκηνοθέτης Betina Dutoit, δημιούργησε μια καμπάνια με πρωταγωνίστριες 3 γυναίκες διαφορετικής ηλικίας και με διαφορετικούς τύπους δέρματος και 4 iconic προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας. 4 τεχνολογίες αιχμής, 4 iconic καινοτόμα προϊόντα που καλύπτουν κάθε ηλικία, κάθε προσδοκία και στοχεύουν σε κάθε ανάγκη της επιδερμίδας.

 

To Νο 1 αντιγηραντικό  Ultimune Serum ενσωματώνει τα αποτελέσματα 25 ετών επιστημονικής έρευνας και 224 βραβεία ομορφιάς ενώ 1 προϊόν πωλείται κάθε 9 δευτερόλεπτα στο κόσμο. Η αποτελεσματικότητa του  βασίζεται  στη διπλή αντιγηραντική του τεχνολογία ImuGenerationREDtm    η οποία ενεργοποιεί την εσωτερική δύναμη της επιδερμίδας και ενισχύει την ζωτική ροή για εντυπωσιακή λάμψη.

 

Η Essential Energy υπόσχεται άμεση και έντονη ενυδάτωση. Το τριπλό υαλουρονικό οξύ σε συνδυασμό με το Ginseng Red, την καθιστούν σύμμαχο στην επιδερμίδα που στερείται λάμψης και ενέργειας.

 

Η Benefiance μειώνει ορατά τις γραμμές και τις ρυτίδες, χάρη στην αποτελεσματικότητα της  ReNeura TechnologyΤΜ.

 

Η Vital Perfection, δημιουργήθηκε από την πιο πρόσφατη έρευνα της Shiseido για την επιδερμίδα. Με την εφαρμογή της  νευρο-επιστήμης ενισχύει την σφριγηλότητα και την ζωτική ροή, με σκοπό την σύσφιγξη και την αποκάλυψη της λάμψης του ώριμου δέρματος.

 

Στην Ελλάδα, 3 δυναμικές γυναίκες, 3 διαφορετικές προσωπικότητες της τέχνης, της μόδας και της ομορφιάς, η Μαρία Ναυπλιώτου, η Έβελυν Καζαντζόγλου & η Σουζάνα Κεγγίτση, ταυτίστηκαν με το μήνυμα « Ο χρόνος είναι πηγή δύναμης », και ενώθηκαν για να  δώσουν το δικό τους παρόν στην καμπάνια της Shiseido.

 

« Η ηλικία δεν καθορίζει το πως αισθανόμαστε. Οι ρυτίδες είναι μέρος της ζωής μας. Είναι οι εμπειρίες που μας διαμορφώνουν, στις γυναίκες που θέλουμε να είμαστε », δηλώνει η Μαρία Ναυπλιώτου.

 

« Η αυτοπεποίθηση μπορεί να είναι τόσο εντυπωσιακή όσο και η λαμπερή επιδερμίδα », μας λέει η  Έβελυν Καζαντζόγλου ενώ η Σουζάνα Κεγγίτση δηλώνει πως « η αυθεντικότητa μπορεί να είναι τόσο γοητευτική όσο και ένα χαμόγελο ».

Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button