Στα 2,8 δισ. ευρώ οι δαπάνες των καταναλωτών για αγορές ενδυμάτων το 10μηνο του 2024
Σε 2,8 δισ. ευρώ ανήλθαν οι δαπάνες των καταναλωτών για αγορές ρούχων στη χώρα μας το πρώτο 10μηνο φέτος, ποσό αυξημένο κατά 3,7%, έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου, ενώ αντίστοιχα, εξαγωγές και εισαγωγές της αλυσίδας ένδυσης-κλωστοϋφαντουργίας ακολούθησαν φθίνουσα πορεία, σύμφωνα με την σημερινή ανακοίνωση (27.12.2024) ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ).
Ειδικά για τον μήνα Οκτώβριο, καταγράφηκε σημαντική αύξηση κατά 14,4% των λιανικών πωλήσεων ρούχων στην Ελλάδα, ενώ στον αντίποδα οι εξαγωγές σημείωσαν πτώση κατά 9,5%, λόγω της συνεχιζόμενης μειωμένης ζήτησης στις διεθνείς αγορές.
«Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας στο πρώτο δεκάμηνο του 2024 ανήλθε σε 1,36 δισ. ευρώ, έναντι 1,56 δισ. ευρώ το 2023, με μείωση κατά 12,9%», σημειώνει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕΕ και προσθέτει ότι οι εξαγωγές ενδυμάτων υποχώρησαν κατά 13,2%, της κλωστοϋφαντουργίας κατά 18,7% και του βαμβακιού κατά 5,1%.
Σε πτωτική πορεία κινήθηκαν και οι εισαγωγές της αλυσίδας, υποχωρώντας κατά 3,3% στο πρώτο 10μηνο φέτος και έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος, έχοντας διαμορφωθεί σε 2,76 δισ. ευρώ, από 2,87 δισ. ευρώ αντίστοιχα. Όπως διευκρινίζει ο ΣΕΠΕΕ στην ανακοίνωσή του, η μείωση των εισαγωγών στην ένδυση ανήλθε σε 0,3% και στην κλωστοϋφαντουργία σε 11,5%.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Αναπαραγωγή άρθου από εδώ