Δικαστική νίκη για συμβασιούχους στον Δ. Αγίου Δημητρίου

Το Σωματείο Εργαζομένων Δ. Αγίου Δημητρίου ενημερώνει για μια σημαντική εξέλιξη για εργαζόμενους.
Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του: «…Είναι μια ιδιαίτερα σημαντική ημέρα για όλους μας, καθώς 5 συνάδελφοι θα συνεχίσουν να προσφέρουν την εργασία τους έως 16/11/2026 εξασφαλίζοντας τη σταθερότητα που χρειάζονται οι ίδιοι και οι οικογένειές τους.
Η θετική αυτή εξέλιξη αποτελεί αποτέλεσμα της συνεχούς, δυναμικής και υπεύθυνης δράσης του Σωματείου Εργαζομένων, το οποίο στάθηκε από την αρχή στο πλευρό τους.
Οι εργαζόμενοι μπορούν πλέον να συνεχίσουν απρόσκοπτα την εργασία τους, έχοντας τη σιγουριά που τους αξίζει.
Δείτε την ανάρτηση:

Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.
