Πολιτική
Ο Μητσοτάκης στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος για έκδοση νέας ταυτότητας – Δείτε φωτογραφίες

Στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος βρέθηκε το πρωί της Τετάρτης (24/6), ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να προχωρήσει στη διαδικασία έκδοσης του νέου δελτίου ταυτότητας.
Ο κ. Μητσοτάκης ακολούθησε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, υπέγραψε τα σχετικά έγγραφα, με το προσωπικό της υπηρεσίας να τον καθοδηγεί σε κάθε βήμα.
Αναπαραγωγή άρθου από εδώ



