Υπ.Τουρισμού: Νέες κινητοποιήσεις για την ελεγκτική αποζημίωση των εργαζομένων

Τη μαζική συμμετοχή στη χθεσινή (25/6) Στάση Εργασίας των υπαλλήλων του Υπουργείου Τουρισμού σε πληθώρα σημείων της Ελλάδας, χαιρετίζει ο Σύλλογος Υπαλλήλων Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξη και αναφέρει παράλληλα ότι η έμπρακτη στήριξη του αγώνα αναδεικνύει τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων για αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας, ουσιαστική στελέχωση των υπηρεσιών και δίκαιη αναγνώριση του ελεγκτικού έργου.
Με γνώμονα αυτά, προγραμματίστηκε συνάντηση με την Γενική Γραμματεία Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης τη Δευτέρα 29 Ιουνίου στις 14.00 ώστε να τεθούν επί τάπητος τα κύρια αιτήματα του Συλλόγου, ενώ έχει ήδη μεταβιβαστεί το ψήφισμα για θεσμοθέτηση και απόδοση ελεγκτικής αποζημίωσης τους εργαζόμενους.
Η ανακοίνωση του Συλλόγου Υπαλλήλων Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης:
Ο Σύλλογός μας χαιρετίζει τη μαζική και δυναμική συμμετοχή των συναδέλφων στην πανελλαδική στάση εργασίας, που πραγματοποιήθηκε με κύριο αίτημα την αναγνώριση του έργου μας, την ενίσχυση των υπηρεσιών και τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας.
Η κινητοποίηση είχε πανελλαδικό χαρακτήρα και γνώρισε σημαντική επιτυχία, με μαζική συμμετοχή και επιτυχημένες συγκεντρώσεις εργαζομένων όχι μόνο στην Αθήνα, αλλά και στη Θεσσαλονίκη, καθώς και σε άλλες πόλεις (Άργος, Σύρος, Κέρκυρα, Κοζάνη, Κομοτηνή, Βόλος, Κρήτη κ.λπ) της χώρας, αναδεικνύοντας την ενότητα, τη συσπείρωση και την αποφασιστικότητα των εργαζομένων του Υπουργείου Τουρισμού σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Η χθεσινή κινητοποίηση απέδειξε με σαφήνεια ότι οι εργαζόμενοι του Υπουργείου Τουρισμού παραμένουν ενωμένοι, αποφασισμένοι και διεκδικητικοί απέναντι στα χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζουν, αλλά και απέναντι στην απαξίωση του έργου που επιτελούν.
Στη συγκέντρωση παρευρέθηκαν και απηύθυναν χαιρετισμό εκπρόσωποι του συνδικαλιστικού και πολιτικού χώρου, εκφράζοντας τη στήριξή τους στον δίκαιο αγώνα των εργαζομένων του Υπουργείου Τουρισμού. Συγκεκριμένα, χαιρετισμό απηύθυναν ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Αθήνας, Γιώργος Στεφανάκης, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων του Υπουργείου Ανάπτυξης Νίκος Ντόμπρεφ, μαζί με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου Γιώργο Λαμπρινίδη και Γιώργο Μητρομάρα, ο Βουλευτής του ΚΚΕ Μανώλης Συντυχάκης, καθώς και το μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΔΕΔΥ Βέτα Πανουτσάκου.
Αντίστοιχα, στη μαζική και επιτυχημένη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Θεσσαλονίκη μίλησαν ο Στέλιος Γαλατιανός, μέλος της ΕΕ της ΕΔΟΘ (Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ, και ο Γιάννης Κουρμούλης, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΔΕΔΥ, μεταφέροντας μήνυμα αλληλεγγύης και στήριξης στον αγώνα των εργαζομένων.
Η παρουσία και η έμπρακτη συμπαράστασή τους ενισχύει τον αγώνα μας και αναδεικνύει τη σημασία των αιτημάτων μας για αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας, ουσιαστική στελέχωση των υπηρεσιών και δίκαιη αναγνώριση του ελεγκτικού έργου.
Στο πλαίσιο των διεκδικήσεών μας, ενημερώνουμε τους συναδέλφους ότι ήδη επιδόθηκε στη Γενική Γραμματέα Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης το ψήφισμα, συνοδευόμενο από τις υπογραφές των συναδέλφων των Περιφερειακών Υπηρεσιών Τουρισμού και των Γραφείων Υποστήριξης Τουρισμού, με αίτημα τη θεσμοθέτηση και απόδοση της ελεγκτικής αποζημίωσης για το ελεγκτικό έργο που καθημερινά επιτελείται.
Παράλληλα, έχει προγραμματιστεί συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου με τη Γενική Γραμματέα τη Δευτέρα στις 14:00, προκειμένου να τεθούν αναλυτικά τα αιτήματα του κλάδου και να ζητηθούν συγκεκριμένες δεσμεύσεις.
Διεκδικούμε:
• Άμεση συνάντηση του ΔΣ του Συλλόγου με την Υπουργό Τουρισμού για όλα τα ζητήματα που απασχολούν τους εργαζόμενους.
• Τροποποίηση της διάταξης για το τέλος κρουαζιέρας ώστε μέρος των εσόδων να αποδίδεται στο σύνολο των εργαζομένων του Υπουργείου Τουρισμού μέσω μηνιαίας οικονομικής παροχής.
• Θεσμοθέτηση και καταβολή ελεγκτικής αποζημίωσης στους εργαζόμενους που ασκούν ελεγκτικά καθήκοντα.
• Θεσμοθέτηση προγράμματος επιδότησης για παιδικές κατασκηνώσεις και ΚΔΑΠ για τα παιδιά των εργαζομένων του Υπουργείου Τουρισμού.
• Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση της εντατικοποίησης της εργασίας που προκαλείται από την υλοποίηση των έργων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Άμεση κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων και ενίσχυση όλων των υπηρεσιών του Υπουργείου με μόνιμο προσωπικό.
• Κατάργηση της άδικης και άνισης κατανομής των υπερωριών και άμεση επανεξέταση της σχετικής απόφασης, ώστε να εξασφαλιστεί ίση μεταχείριση όλων των εργαζομένων, ανεξαρτήτως υπηρεσίας ή δομής στην οποία ανήκουν (Κ.Υ., ΠΥΤ, Εκπαιδευτήρια).
• Κάλυψη όλων των οργανικών κενών με μόνιμες προσλήψεις. Ουσιαστική αξιοποίηση των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων των εργαζομένων. Αναγνώριση της επιστημονικής γνώσης και της επαγγελματικής εμπειρίας. Ορθολογική κατανομή του ανθρώπινου δυναμικού στις υπηρεσίες του Υπουργείου.
• Βελτίωση των συνθηκών εργασίας και αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής των υπηρεσιών.
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.
