Δήμος απέλυσε σχολική καθαρίστρια 5 μέρες πριν λήξει η σύμβασή της

Για ρεσιτάλ αυθαιρεσίας καταγγέλλεται ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας καθώς έγινε γνωστό πως προχώρησε σε απόλυση σχολικής καθαρίστριας 5 μέρες πριν τη λήξη της σύμβασης, δίχως να την καλέσει σε έγγραφη απολογία, κάτι το οποίο είναι υποχρεωτικό από το νόμο σε περίπτωση καταγγελίας σύμβασης, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Η Λαϊκή Συσπείρωση κάνει λόγο για εκδικητική και παράνομη απόλυση, τονίζοντας πως ο Δήμος έχοντας βέβαιη γνώση πως οι σχολικές καθαρίστριες επαναπροσλαμβάνονται κάθε χρόνο λόγω μοριοδότησης, κατήγγειλε τη σύμβαση της, στερώντας της ταυτόχρονα το δικαίωμα να ξαναεργαστεί στο δημόσιο για 5 χρόνια.
Η ανακοίνωση τη Λαϊκής Συσπείρωσης:
Η Δημοτική Αρχή Αγίας Βαρβάρας δεν περνάει μέρα χωρίς να κάνει αισθητή την αντεργατική της πολιτική στους εργαζόμενους του Δήμου. Αναδεικνύουν στην πράξη τι σημαίνουν τα πειθαρχικά στο δημόσιο, η άρση της μονιμότητας, η αντιδραστική αξιολόγηση και η ζούγκλα της αυθαιρεσίας που τα συνοδεύουν. Πιο συγκεκριμένα δείχνοντας ένα βαθιά εχθρικό και ανάλγητο πρόσωπο ο Δήμαρχος κ. Μίχος δεν δίστασε, με διαδικασίες fast track, να απολύσει σχολική καθαρίστρια μόλις 5 ημέρες πριν λήξει η σύμβασή της.
Αυτό δεν έγινε τυχαία. Η Δημοτική Αρχή γνωρίζει πολύ καλά ότι η καταγγελία της σύμβασης, πριν τη λήξη της, με «υπαιτιότητα» της εργαζόμενης, επιφέρει 5ετή αποκλεισμό από οποιαδήποτε πρόσληψη στο δημόσιο. Αυτός ακριβώς ήταν ο καταχρηστικός στόχος της απόλυσης. Καθώς οι ίδιες σχολικές καθαρίστριες επαναπροσλαμβάνονται κάθε χρόνο λόγω μοριοδότησης και ο Δήμαρχος με την απόφασή του φρόντισε να στερήσει από τη συγκεκριμένη γυναίκα το δικαίωμα στην εργασία για τα επόμενα 5 χρόνια. Πώς είναι δυνατόν μια εργαζόμενη, που ζει σε καθεστώς ομηρίας με 10μηνες συμβάσεις, να φαίνεται συνεπής στα καθήκοντά της για 9,9 μήνες χωρίς να υπάρχει καμία αναφορά σε βάρος της και ξαφνικά, όταν κλείνει το σχολείο, 5 ημέρες πριν λήξει η σύμβασης της, να κρίνεται ανεπαρκής;
Η εργοδοσία ξεζούμισε την εργαζόμενη όπως όλες τις εργαζόμενες -ους στη σχολική καθαριότητα όλη τη σχολική χρονιά που την είχε ανάγκη και τώρα την πετάει σαν στυμμένη λεμονόκουπα στον Καιάδα της ανεργίας.
Η απόφαση του Δημάρχου Αγίας Βαρβάρας είναι και παράνομη και άκυρη, καθώς δεν τηρήθηκε η νόμιμη διαδικασία και κυρίως δεν κλήθηκε η εργαζόμενη σε έγγραφη απολογία. Ο νόμος ορίζει ρητά ότι η κλήση σε έγγραφη απολογία αποτελεί ουσιώδη ενέργεια της διαδικασίας.
Η «Λαϊκή Συσπείρωση» που έθεσε το ερώτημα στο Δημοτικό Συμβούλιο εισέπραξε την αμήχανη απάντηση του Δημάρχου ότι: «Έγιναν όλα νόμιμα». Ακριβώς αυτά τα «νόμιμα» συνεχίζουμε να αμφισβητούμε και να αντιπαλεύουμε μαζί με το οργανωμένο εργατικό κίνημα – και όχι μέσα από τα εργοδοτικά σωματεία που χάνουν τη λαλιά τους σε τέτοιες αποφάσεις! Με τον αγώνα μας ανατρέπουμε και καταργούμε στην πράξη όλους αυτούς τους αντεργατικούς νόμους που είναι κομμένοι και ραμμένοι στα μέτρα της πλειοψηφίας των Δημοτικών Αρχών, της κυβέρνησης και της ΕΕ, μαυρίζοντας τη ζωή των εργαζομένων και των οικογενειών τους.
Να ανακληθεί τώρα η παράνομη και καταχρηστική απόφαση απόλυσης της εργαζόμενης – σχολικής καθαρίστριας.
Συνεχίζουμε τον αγώνα μαζί με τους εργαζόμενους για να μπει τέλος στο καθεστώς της εργασιακής ομηρίας και της εκμετάλλευσης.
Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλες τις σχολικές καθαρίστριες, με πλήρη δικαιώματα.
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.
