LifeStyle
«Η εκπομπή θα μπορούσε να είχε μέλλον» – Galaksias Portal News

Η Εβελίνα Νικόλιζα την Κυριακή 15 Ιουνίου μετά το τέλος των Weekenders έκανε δηλώσεις στην εκπομπή Breakfast @star.
«Κάθε τέλος κρύβει μια μικρή θλίψη γιατί έχεις να πενθήσεις κάτι που τελείωσε. Ήταν μια σύντομη διαδρομή αλλά εγώ νιώθω πολύ καλά με την εκπομπή και χαίρομαι πολύ που ήμουν κομμάτι της», είπε αρχικά η Εβελίνα Νικόλιζα.
Διαβάστε περισσότερα στο govastiletto.gr
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.



