Εργασία

Συνδικάτο ΟΤΑ: Σφοδρή αντίδραση για «τζάμπα» εργασία με «εθελοντές» σε δημοτική υπηρεσία

Την σφοδρή αντίδραση του Συνδικάτου ΟΤΑ Αττικής προκάλεσε η κίνηση Δήμου Ελευσίνας να καλύψει τις μεγάλες ελλείψεις προσωπικού με εθελοντές, αντί να διεκδικήσει κονδύλια για προσλήψεις!

Η Δημοτική Αρχή Ελευσίνας με την απόφαση της να συγκροτήσει «εθελοντική ομάδα πρασίνου»(!!!), σημειώνει το Συνδικάτο ΟΤΑ, έρχεται να χτυπήσει ότι δικαίωμα έχει απομείνει στους εργαζόμενους στο όνομα του εθελοντισμού.

Το Συνδικάτο ΟΤΑ, θέτει μια σειρά από σημαντικά ερωτήματα, με βασικότερο τι θα συμβεί σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος και ποιος θα έχει την ευθύνη; Μάλιστα επισημαίνει ότι η μεθόδευση της διείσδυσης των «εθελοντών» δεν είναι τυχαία στην συγκεκριμένη υπηρεσία, αφού εδώ και χρόνια η πλειοψηφία των δημάρχων έχουν αρχίσει το ξεχαρβάλωμα της υπηρεσίας πρασίνου, με σκοπό τη διείσδυση των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων και των εργολάβων.

Παράλληλα καλεί όλους τους εργαζόμενους του δήμου να συμμετέχουν στην παράσταση διαμαρτυρίας που θα γίνει σήμερα Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου στις 19.00 στο Δημοτικό Συμβούλιο «για να μην περάσει η τζάμπα εργασία στις υπηρεσίες του Δήμου». 

Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση του Συνδικάτου ΟΤΑ:

Καταγγέλλουμε την προσπάθεια της δημοτικής αρχής Ελευσίνας να βάλει στη υπηρεσία πρασίνου «εθελοντές». Δηλαδή ο Δήμαρχος και συνολικά η Δημοτική Αρχή χτυπάνε ότι δικαίωμα έχει απομείνει στους εργαζόμενους στο όνομα του εθελοντισμού.

Ρωτάμε τα εξής:

  • Τι θα γίνει σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος; Ποιος θα έχει την ευθύνη;
  • Τι θα γίνει με τις ασφαλιστικές εισφορές;
  • Με τι μηχανήματα θα δουλεύουν οι «εθελοντές»;
  • Ποιος θα τους δίνει εντολές εργασιών;
  • Μήπως μετά τη διείσδυση των «εθελοντών» στην υπηρεσία πρασίνου σειρά θα έχουν και άλλες υπηρεσίες;

Φυσικά και δεν περιμένουμε απαντήσεις στα ερωτήματα μας. Άλλωστε η Δημοτική Αρχή Ελευσίνας κατά καιρούς πρωτοπορεί στην υλοποίηση της αντεργατικής πολιτικής. Αντί ο καημός της να είναι πως θα στελεχώσει τις υπηρεσίες, να διεκδικήσει μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, με επιπλέον πόρους από τη κυβέρνηση, φέρνει από τη πίσω πόρτα τσάμπα εργαζόμενους.

Η μεθόδευση της διείσδυσης των «εθελοντών» δεν είναι τυχαία στην συγκεκριμένη υπηρεσία. Εδώ και χρόνια η πλειοψηφία των δημάρχων έχουν αρχίσει το ξεχαρβάλωμα της υπηρεσίας πρασίνου, με σκοπό τη διείσδυση των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων και των εργολάβων. Άλλωστε αυτή τη κατεύθυνση δίνουν κυβέρνηση και ευρωπαϊκή ένωση.

Δεν πρέπει να τους αφήσουμε να υλοποιήσουν ούτε τη πολιτική τους, ούτε τους σχεδιασμούς τους. Καλούμε όλους τους εργαζόμενους, τους φορείς της πόλης να μη δεχτούν τέτοιες μεθοδεύσεις.

Καλούμε τη κυβέρνηση και πιο ειδικά τον Υπουργό Εσωτερικών να πάρει θέση. Είναι υπόλογος για τις εργασιακές σχέσεις όπως έχουν διαμορφωθεί.

Απαιτούμε εδώ και τώρα η Δημοτική Αρχή του Δήμου Ελευσίνας να αποσύρει το συγκεκριμένο θέμα.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους του Δήμου Ελευσίνας να πάρουν μαζικά μέρος στη παράσταση διαμαρτυρίας στο δημοτικό συμβούλιο σήμερα Τετάρτη 17-9-2025 στις 7 το απόγευμα.

Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button