Η Skoda εγκαινίασε το πρώτο Digital Showroom στην Ελλάδα και εντυπωσίασε τους καλεσμένους

Το Elroq είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV της Skoda. Πριν όμως γίνει τον Απρίλιο (σε λίγες εβδομάδες δηλαδή) το επίσημο λανσάρισμά του, η Kosmocar του ξεκίνησε ένα «ταξίδι» στο δίκτυο των εξουσιοδοτημένων εμπόρων της Skoda σε όλη την Ελλάδα. Θα γίνουν συνολικά 14 παρουσιάσεις. Η αρχή που συνδυάστηκε με τα εγκαίνια του Digital Showroom στην Ελλάδα, έγινε στο πρώτο πλήρως ψηφιοποιημένο κατάστημα Skoda στην καρδιά της εμπορικής ζώνης της Αθήνας.
H Karenta έκανε τα εγκαίνια του πλήρως ψηφιακού Skoda Showroom στην Ελλάδα, στη Λεωφόρο Κηφισίας 342. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν πελάτες, δημοσιογράφοι και φίλοι της μάρκας ενώ τη βραδιά τίμησε με τη παρουσία του και ο Πρέσβης της Τσεχικής Δημοκρατίας στην Αθήνα, κ. Ivo Silhavy μαζί με μέλη της διπλωματικής αποστολής.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την εντυπωσιακή αποκάλυψη του πρώτου Skoda Elroq, καθώς και να δούνε από κοντά το ολοκαίνουργιο Skoda Superb στην ειδική έκδοση Laurin & Klement, που αποτελεί φόρο τιμής στους ιδρυτές της μάρκας, γιορτάζοντας τα 130 χρόνια ιστορίας – αλλά και την υπόλοιπη γκάμα μοντέλων της Skoda, τα ολοκαίνουργια Octavia RS, Kamiq, Kodiaq και το αγαπημένο Fabia.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το νέο Digital Showroom δεν είναι απλώς ένας εκθεσιακός χώρος. Είναι ένα ψηφιακό ταξίδι στον κόσμο της Skoda, με εντυπωσιακά video walls, touch tables, interactive displays και virtual διαμόρφωση αυτοκινήτων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την επόμενη γενιά αυτοκίνησης, σχεδιάζοντας το ιδανικό τους Skoda με λίγα μόνο αγγίγματα! Χάρη σε προηγμένες τεχνολογίες, όπως video walls, διαδραστικά information stands, καθώς και οθόνες αφής και touch tables, οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να διαμορφώσουν το ιδανικό τους όχημα και να ανακαλύψουν κάθε λεπτομέρειά του, χωρίς περιορισμούς.
Τις ομιλίες άνοιξε ο κ. Γιάννης Εμιρζάς, CEO της Kosmocar, μαζί με τον κ. Βαγγέλη Καλογηράτο, CEO της Karenta, μεταφέροντας ένα ηχηρό μήνυμα για τη νέα εποχή της Skoda.
Στη συνέχεια, το βήμα παραχώρησαν στον κ. Michal Čížek, Head of Region Skoda Auto, και τον κ. Σταύρο Λιάπη, Head της Skoda στην Ελλάδα.
Ο κ. Michal Čížek παρουσίασε τη στρατηγική της Skoda Auto, εστιάζοντας στην ηλεκτροκίνηση, την ψηφιοποίηση και την αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη. Παράλληλα, ανέπτυξε το όραμα της Skoda για καινοτόμες μορφές μετακίνησης και έναν προσιτό, τεχνολογικά προηγμένο στόλο οχημάτων, αναγνωρίζοντας ταυτόχρονα τις μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης της μάρκας στη χώρα μας.
Ο κ. Σταύρος Λιάπης τόνισε ότι η Skoda στην Ελλάδα δίνει προτεραιότητα στη δημιουργία μιας σύγχρονης, ψηφιακής εμπειρίας για τους καταναλωτές και υπογράμμισε την εξαιρετική δυναμική της μάρκας στην ελληνική αγορά. Κοινός τόπος όλων των ομιλητών ήταν οι ισχυρές σχέσεις της Kosmocar με την Skoda Auto!
Αναπαραγωγή άρθου από εδώ