Με νέα προωθητική ενέργεια και €23.880 το ηλεκτρικό FIAT 600e – Galaksias.com

Επωφελούμενο από νέα προωθητική ενέργεια, το αμιγώς ηλεκτρικό FIAT 600e είναι πλέον διαθέσιμο με €23.880 ύστερα από την εφαρμογή της κρατικής επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ». Προ επιδότησης, η τιμή είναι στις €31.500.
Σε κάθε περίπτωση, η νέα τιμή σε συνδυασμό με το πολύ χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης καθιστούν το 600e ένα ασύγκριτα συμφέρον B-SUV, το οποίο επιπλέον έχει μοναδική ιταλική φινέτσα και κορυφαία τεχνολογία.
Το FIAT 600e διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, τα RED και la Prima. Και τα δύο διαθέτουν μεταξύ άλλων στοιχεία όπως προβολείς Full LED, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, infotainment με οθόνη αφής 10,25”, αυτόματο κλιματισμό, ατμοσφαιρικό φωτισμό καμπίνας, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κίνησης, αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση των σημάτων του ΚΟΚ και ασύρματο κλειδί.
Η κορυφαία έκδοση la Prima των €25.918 με την κρατική επιδότηση διαθέτει επιπλέον ζάντες 18”, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού με μασάζ, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών με hands-free λειτουργία και ασύρματο κλείδωμα με αισθητήρα εγγύτητας.
Ανεξάρτητα από το επίπεδο εξοπλισμού, το FIAT 600e κινείται ένα πολύ αποδοτικό ηλεκτρικό σύστημα με κινητήρα 156 HP που εξασφαλίζει 0-100 km/h σε 9”. Η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 54 kWh και 8ετή εγγύηση, ενώ εξασφαλίζει 400 km αυτονομίας με μια φόρτιση. Για την τελευταία η μέγιστη ισχύς είναι τα 100 kW στο συνεχές ρεύμα (DC) που σημαίνει μόλις 27’ για την αναπλήρωση από το 20 έως το 80% της ενέργειας.
Δείτε το 600e από κοντά στο δίκτυο πωλήσεων της FIAT και γνωρίστε από πρώτο χέρι τη μοναδική φινέτσα, την κορυφαία ευχρηστία και την απαράμιλλη οικονομία στη χρήση και τη συντήρηση που συνοδεύουν την νέα τιμή του μοντέλου.
Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;
Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης
Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ.
Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας.
Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.
Αναπαραγωγή άρθου από εδώ