Πυρετώδεις δοκιμές κάνει η Team Peugeot Total Energies – Galaksias.com

«Κάναμε διπλά stints (περίοδοι μεταξύ επισκέψεων στα pits) με τα μεσαία και σκληρά ελαστικά», μας ενημέρωσε ο Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής της Peugeot Sport. «Είδαμε ότι οι συνθήκες της πίστας άλλαξαν πολύ και περιμένουμε οι θερμοκρασίες να είναι ακόμα πιο χαμηλές για τον αγώνα».
Παρά τις πολλές κόκκινες σημαίες και τα Full Course Yellows που προκλήθηκαν από διάφορα περιστατικά στην πίστα, οι Mikkel Jensen, Paul di Resta, Malthe Jakobsen και Loïc Duval μπόρεσαν να ολοκληρώσουν πολλούς γύρους για να ακολουθήσουν το πρόγραμμα δοκιμών που είχε προγραμματιστεί για αυτόν τον Πρόλογο (επίσημη διαδικασία δοκιμών για όλες τις ομάδες).
«Αυτές οι τέσσερις περίοδοι δοκίμασαν πραγματικά τα πληρώματα και τα αυτοκίνητα με πολύ χρόνο στην πίστα», συνοψίζει ο Olivier Jansonnie. «Έχουμε τώρα τρεις ημέρες για να αναλύσουμε τα δεδομένα που συλλέγονται από κάθε αυτοκίνητο, να διασταυρώσουμε τις πληροφορίες, να αξιολογήσουμε τα τεχνικά αποτελέσματα και να προετοιμάσουμε τα δύο PEUGEOT 9X8 για τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Τετάρτης 26 Φεβρουαρίου».
Ο αγώνας του Κατάρ μήκους 1.812 χιλιομέτρων (περίπου 10 ώρες αγώνα) θα ξεκινήσει την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου, στις 14:00 τοπική ώρα (13:00 ώρα Ελλάδας).
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Stoffel Vandoorne (PEUGEOT 9X8 #94)
«Σε σύγκριση με πέρυσι, η αίσθηση είναι λίγο διαφορετική σε αυτή την πίστα με την εξέλιξη του PEUGEOT 9X8 2024. Είχαμε έναν καλό Πρόλογο και δουλέψαμε καλά στο πακέτο αυτοκινήτου/ελαστικών για να προετοιμαστούμε για τον αγώνα.»
Loic Duval (PEUGEOT 9X8 #94)
«Έχουμε κάνει καλή πρόοδο σε σύγκριση με τις δοκιμές μας τον Ιανουάριο. Δοκιμάσαμε πολλά πράγματα σε διαφορετικές συνθήκες και νομίζω ότι σίγουρα έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά σε σύγκριση με το 2024.»
Jean-Eric Vergne (PEUGEOT 9X8 #93)
«Το μονοθέσιο αποδίδει αρκετά καλά. Είμαστε στα μέσα του ανταγωνισμού, αλλά μπορούμε ακόμα να βελτιώσουμε το μονοθέσιο για τον πρώτο αγώνα. Θα μπορούσε να είναι ένα καλό αγωνιστικό Σαββατοκύριακο για εμάς.»
Paul di Resta (PEUGEOT 9X8 #93)
«Είναι υπέροχο που επιστρέφω στο Qatar, μια πίστα που μου αρέσει. Ακολουθήσαμε το πρόγραμμα που είχαμε σχεδιάσει για τον Πρόλογο. Ο ανταγωνισμός θα είναι έντονος, όπως πάντα άλλωστε στο WEC, και ξέρουμε ότι θα πρέπει να είμαστε συνεπείς σε κάθε αγώνα.»
Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης
Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ.
Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας.
Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.
Αναπαραγωγή άρθου από εδώ