Media

“Δεν μου λείπει η τηλεόραση γιατί…

Ο Θοδωρής Μαραντίνης μίλησε στους δημοσιογράφους των ψυχαγωγικών εκπομπών και απάντησε, μεταξύ άλλων, για την τηλεόραση και το δοκιμαστικό που έκανε για το «Δεν έχω λόγια».

«Πέρασα δοκιμαστικό για το τηλεπαιχνίδι “Δεν έχω λόγια”, περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει. Ήταν μια ωραία εμπειρία και το ευχαριστήθηκα πολύ. Μπορώ να το υποστηρίξω, γιατί έχει σχέση με τη μουσική. Η Έλλη Κοκκίνου είναι πάρα πολύ καλή, χαίρομαι που είναι η επικρατέστερη για το παιχνίδι. Νομίζω ότι της πάει πολύ, αλλά εγώ θα είμαι… καλύτερος. Δεν μου λείπει η τηλεόραση, γιατί δεν είναι η προτεραιότητά μου. Έχω δεχτεί πρόταση για εκπομπή, θα το έκανα ανάλογα με τη στιγμή και την ομάδα» είπε αρχικά ο τραγουδιστής.

Για τη δήλωση του Γιώργου Νταλάρα για τα μπουζούκια, ο Θοδωρής Μαραντίνης απάντησε: «Δεν θεωρώ ότι είναι υποκουλτούρα. Στη νύχτα υπάρχουν καλές στιγμές και κακές στιγμές».

 

Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button