Media

Έρχεται το νομοσχέδιο για την ΕΡΤ

Αλλαγή σκυτάλης αναµένεται να υπάρξει το προσεχές διάστηµα στη Γενική Γραµµατεία Ενηµέρωσης. Όπως αποκάλυψε η στήλη «Βig mouth» του powergame.gr, τη θέση του σηµερινού γενικού γραµµατέα, Δηµήτρη Γαλαµάτη, ο οποίος θα µετακοµίσει στη Θεσσαλονίκη προκειµένου να αναλάβει επικεφαλής της Αποκεντρωµένης ∆ιοίκησης Μακεδονίας-Θράκης, θα πάρει, σύµφωνα µε πληροφορίες, ο ∆ηµήτρης Κιρµικίρογλου, ο οποίος στο παρελθόν είχε διατελέσει γ.γ. στο υπουργείο Εσωτερικών, ενώ είναι απόφοιτος της Εθνικής Σχολής ∆ηµόσιας ∆ιοίκησης.

Νομοσχέδιο για την ΕΡΤ: Στόχος ο εκσυγχρονισµός της λειτουργίας του Ραδιοµεγάρου, µε έµφαση σε θέµατα καινοτοµίας και νέων προϊόντων

Παράλληλα µε τις ανακατατάξεις στο εν λόγω µέτωπο, ο αρµόδιος υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, προχωρά το νοµοσχέδιο για την κρατική τηλεόραση, στόχος του οποίου είναι ο εκσυγχρονισµός της λειτουργίας του Ραδιοµεγάρου, µε έµφαση σε θέµατα καινοτοµίας και νέων προϊόντων. Το νοµοσχέδιο θα παρουσιαστεί στο Υπουργικό Συµβούλιο της 30ής Ιουνίου (ακολούθως θα πάρει τον δρόµο για τη Βουλή, µε την ψήφισή του να αναµένεται µέχρι τις αρχές Σεπτεµβρίου) και µεταξύ άλλων θα προβλέπει µισθολογικές αυξήσεις στους εργαζοµένους και προσλήψεις µε προοπτική µονιµότητας αποφοίτων δηµόσιων σχολών ΜΜΕ. Η παράµετρος αυτή απαντά στην ανάγκη ανανέωσης του ανθρώπινου δυναµικού στην κατεύθυνση της παρακολούθησης των καταιγιστικών εξελίξεων στο µιντιακό τοπίο.

 

Δημοσιεύτηκε στο Secret των Παραπολιτικών

Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button