LifeStyle
Επέστρεψαν σε ανανεωμένο πλατό με το «Πρωίαν σε είδον» – Galaksias Portal News

Ο Φώτης Σεργουλόπουλος και η Τζένη Μελιτά είπαν, το πρωί της Δευτέρας 1 Σεπτεμβρίου, την πρώτη «καλημέρα» στους τηλεθεατές της ΕΡΤ για τη νέα τηλεοπτική σεζόν.
Οι δύο παρουσιαστές έκαναν ποδαρικό για φέτος από το ανανεωμένο πλατό του «Πρωίαν σε είδον», το οποίο επέστρεψε για 4η σεζόν στους δέκτες μας.
Διαβάστε περισσότερα στο govastiletto.gr
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.



