Εργασία

Εργάτες τραυματίστηκαν κατά τη διάρκεια εργασιών της ΕΥΑΘ

Τέσσερις εργάτες τραυματίστηκαν κατά τη διάρκεια προγραμματισμένων εργασιών της ΕΥΑΘ, στο ύψος της Αγίου Δημητρίου με Αγίας Σοφίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες το ατύχημα έγινε κατά τη διάρκεια εργασιών εκκένωσης αγωγού και όπως φαίνεται έσπασε κατασκευή και πετάχτηκαν θραύσματα.

Μεταφέρθηκαν στο Ιπποκράτειο και οι τέσσερις, οι τρεις αποχώρησαν, ενώ ο τέταρτος θα παραμείνει και θα υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, καθώς υπέστη κάταγμα στο πόδι. Μαζί τους στο νοσοκομείο βρέθηκε και η διοίκηση της ΕΥΑΘ.

Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button