Αθλητικά

Ο Νετανιάχου συνομίλησε με τον Μητσοτάκη για τη συνάντηση του με τον Τραμπ

Όπως ανακοίνωσε το πρωθυπουργικό γραφείο του Ισραήλ, ο πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου συνομίλησε σήμερα με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τον ενημέρωσε για τη διπλωματική επίσκεψή του στην Ουάσιγκτον.

Οι δύο ηγέτες, όπως γνωστοποιείται, συζήτησαν την περιφερειακή κατάσταση και τα βήματα για την ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ Ισραήλ και Ελλάδας.

Αναπαραγωγή άρθου από εδώ

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button