Παραμονή 17 συμβασιούχων “covid” στο Δ. Αθηναίων -Μια σημαντική δικαστική νίκη

17 εργαζόμενοι συμβασιούχοι κοβιντ του Δήμου Αθηναίων, μετά από μεγάλο αγώνα, κατά τη διαδικασία εξέτασης της κύριας αγωγής τους από το δικαστήριο, πέτυχαν ΑΝΑΒΟΛΗ και παραμονή στην εργασία τους τουλάχιστον μέχρι 5 ΑΠΡΙΛΗ ΤΟΥ 2027!
Η συγκεκριμένη ομάδα εργαζομένων συνεχίζει στο Δήμο ΑΘΗΝΑΙΩΝ, σε νευραλγικές υπηρεσίες, από το…μακρινό 2020 .
Όπως σχολιάζει, μεταξύ άλλων, η Εργατική Αντεπίθεση:
«Πριν από 2 χρόνια, την στιγμή που κάποιοι έκαναν -τότε- αναφορά για “εμμονές” και οτι πρέπει να πάτε “σπίτι” τους η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ πίστευε και έλεγε ότι θα εργάζονται -ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ- μέχρι το 2028…!!!
ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥ !
ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΊΟ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΕΡΠΑΤΑΡΗ, όπως και στον Συνεργάτη του ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟ.»

Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.

