Ελλάδα

“Στο πρώτο 25λεπτο είμασταν πάρα πολύ καλοί γι’ αυτό το σκορ ήταν στο 3-0 μετά για κάποιο λόγο χαλαρώσαμε” – Galaksias.com

Ο προπονητής των Πανθήρων Γιώργος Αγγελάκης παραχώρησε δηλώσεις στην ιστοσελίδα μας για την νίκη με 4-0 της ομάδας του κόντρα στον Άγιο Γεώργιος Μαλώνας στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής στην Β’ κατηγορία Δωδεκανήσου του Β’ ομίλου.

Οι δηλώσεις του:

“Στο πρώτο 25λεπτο είμασταν πάρα πολύ καλοί γι’ αυτό το σκορ ήταν στο 3-0 μετά για κάποιο λόγο χαλαρώσαμε, μεγάλο κέρδος ότι χρησιμοποιήσαμε πέντε μικρούς από την Κ-16. Σε γενικές γραμμές διαχειριστήκαμε το ματς, έμεινα ευχαριστημένος στο τέλος”.

Αναπαραγωγή άρθου από εδώ

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button