“Δεν είναι κάτι που αφορά…

Στην κάμερα του «Breakfast @ Star» μίλησε η Δανάη Μπάρκα για το μέλλον της εκπομπής της «Πάμε Δανάη» και για τα σχετικά δημοσιεύματα που κυκλοφορούν για τη μεταφορά της εκπομπής στο Σαββατοκύριακο.
«Κάθε χρόνο τρέχει το τηλεοπτικό ρεπορτάζ, με έχετε βαρεθεί γιατί πάντα αφήνω το κανάλι να τα ανακοινώνει όλα. Αυτό δεν είναι κάτι που αφορά κάποιον άλλον, παρά μόνο εμένα και το κανάλι. Κάθε χρόνο σέβομαι και ακούω το κανάλι» είπε αρχικά η παρουσιάστρια – ηθοποιός, επισημαίνοντας στην συνέχεια: «Είναι συζητήσεις, οι οποίες κατ’ εμέ δεν είναι ωραίο να γίνονται δημόσια κι επειδή δεν μου αρέσει να το βλέπω, δεν θέλω ούτε να το κάνω. Είναι πράγματα που θα τα δούμε στο μέλλον. Το Mega είναι το κανάλι μας και θα κάνει τις ανακοινώσεις».
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.



