Νοσοκομείο Νίκαιας: Βαθιά οδύνη όλων των εργαζομένων για την αιφνίδια απώλεια του συναδέλφου τους τραυματιοφορέα

Ο Σύλλογος Εργαζομένων του Νοσοκομείου Νίκαιας εκφράζει τη βαθιά οδύνη όλων των εργαζομένων για την αιφνίδια απώλεια του συναδέλφου τους, τραυματιοφορέα στο νοσοκομείο, εν ώρα εργασίας.
Στην ανακοίνωση του, ο Σύλλογος σημειώνει:
«Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του. Ήταν από τους συναδέλφους που έβαλαν πλάτη όποτε τους ζητήθηκε, εργατικός, συναδελφικός και αγωνιστής. Η απώλεια του, μας φέρνει για άλλη μια φορά στο προσκήνιο τις απαράδεκτες και απάνθρωπες συνθήκες με τις οποίες δουλεύουμε, την εντατικοποίηση, τις διπλοβάρδιες, τα εξαντλητικά ωράρια σε πόστα που χρειάζονται 2-3 εργαζόμενοι αντί για έναν, τα χρωστούμενα ρεπό. Η απουσία γιατρού εργασίας για να γίνεται ο απαραίτητος προσυμπτωματικός έλεγχος γίνεται πιο εμφανής από ποτέ. Μπροστά σε αυτό το τραγικό γεγονός δεν θα μείνουμε σιωπηλοί. Δεν θα δεχτούμε να χάσουμε κι άλλον συνάδελφο εν ώρα εργασίας».
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε Σε αυτή την τοποθεσία
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.
